אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

שארק סדרת זירו M – מבולבלים ולא יודעים מה השארק שהכי מתאים לכם?

ריכזנו עבורכם את כל המידע וההבדלים בין השואבים האלחוטיים IZ101 | IZ201 | IZ323
ריכזנו עבורכם את כל המידע וההבדלים בין השואבים האלחוטיים IZ101 | IZ201 | IZ323

Shark – Ninja היא חברה אמריקאית המתמחה בשואבי אבק תחת המותג SHARK. החברה מספקת פתרונות ניקיון קלים ונוחים המתאימים לאורח החיים המהיר והעמוס שלנו. שארק הוא שואב האבק הנמכר ביותר בארצות הברית ב-4 השנים האחרונות ברציפות1 ומיובא לישראל בידי שריג אלקטריק (היבואן הרשמי). אחד הדברים שמובילים את שארק הוא שמירה על חדשנות מתמדת ועל כן החברה מפעילה מרכז מחקר ופיתוח גדול הנמצא בבוסטון במטרה ליצור עבור הצרכנים חווית שאיבה עם נוחות מקסימלית במטרה להפוך את מטלות היומיום לקלות ופשוטות.

מוזמנים להכיר את היתרונות הבולטים שיש בכל אחד מהשואבים שלנו.
נתחיל ממברשת ה-  ZERO M, פטנט ייחודי לשארק כדי שמהיום לא תצטרכו יותר לעבוד קשה ולגזור את השערות מהמברשת. מדובר במברשת ייחודית עם מנגנון לניקוי עצמי, המונעת הסתבכות של שערות ארוכות או פרוות חיות במברשת ולא מצריכה טיפול ותחזוקה שוטפת. בנוסף המברשת כוללת תאורה להארת אזור השאיבה, נוחות ויעילות ניקיון מקסימאלית גם במקומות חשוכים. טכנולוגיית ה- Zero M מושלמת לחובבי בעלי חיים.

יתרונות נוספים מהם תוכלו להנות בשלושת השואבים הם מגנון FLEX הכולל מוט גמיש לשאיבה במקומות שקשה להגיע אליהם – בלחיצת כפתור פשוטה תוכלו לקפל את המוט כדי להגיע בקלות למקומות בעלי גישה מוגבלת ומתחת לריהוט מבלי להתאמץ ולהתכופף. בנוסף אודות למוט הגמיש השואבים מתקפלים, לאחסון קל ונוח כך שלא יתפסו מקום רב בחלל החדר ולא תצטרכו לקדוח בקיר כדי לתלות אותם “לראווה” או לאחסן במקום שמחייב להיות ליד שקע.

שארק זירו m

משקל 

כחלק מהחשיבה על נוחות הצרכנים שארק בנתה את שואב האבק האלחוטי שלה כך שמרבית משקל השואב נמצא במברשת הממונעת למטה ולא בידית עם הסוללה שאנחנו אוחזים ביד ולכן משקל השואב כמעט ואינו מורגש בזמן השאיבה כיוון שהוא מונח על הרצפה.

מברשת ממונעת 

שלושת השואבים מגיעים עם מברשת ממונעת (מנוע נוסף) לשאיבה יסודית ועוצמתית.

למעשה, לשואבי שארק ישנם שני מנועים: מנוע בחלקו העליון של השואב + מנוע במברשת המסייע באיסוף הלכלוך והאבק ומאפשר ניקיון יסודי.

ריקון מכל אשפה 

תשכחו מהפעולה המסורבלת של ניתוק מיכל האשפה והרכבתו מחדש, עם סדרת השואבים תוכלו לרוקן בקלות את מכל האשפה בלחיצת כפתור אחת בלבד.

אחריות 

לרוכשים מהמשווקים המורשים של שריג שנה אחריות מלאה על השואב והסוללה + 4 שנות אחריות נוספות על השואב ושנה אחריות נוספת על הסוללה (בכפוף לתקנון אחריות מורחבת).

 

אז בכל זאת, כיצד תוכלו לבחור מה השארק שהכי מתאים לכם? תצטרכו לשאול את עצמכם מספר שאלות:

 

שאלה ראשונה, האם יש לכם בית גדול שמצריך זמן שאיבה ממושך?

במידה וכן, דגם IZ323 הכולל 2 סוללות הוא המתאים בשבילכם. דגם זה מגיע עם סוללה נוספת ומעמד טעינה כפול כך שכאשר סוללה אחת נטענת – השנייה עובדת ותוכלו לשאוב את הבית עד- 120 דקות* של שאיבה רציפה וללא הפסקה! במידה ואתם גרים בדירה לא מאוד גדולה, תוכלו גם להשתמש בשני הדגמים האחרים (IZ201/101) שמגיעים עם סוללה אחת נטענת שמספיקה לזמן שאיבה של עד 40 דקות**.

*כאשר משתמשים ב- 2 סוללות ברציפות בעוצמה נמוכה ללא מברשת ממונעת, זמני הפעולה עשויים להתקצר בהתאם לעוצמת השאיבה.
**בעוצמה רגילה ללא מברשת ממונעת, זמני הפעולה עשויים להתקצר בהתאם לעוצמת השאיבה.

שאלה שניה, האם יש לכם מגוון משטחים שונים בבית כגון רצפה, פרקט, שטיחים?

במידה וכן, אנו ממליצים לכם להשתמש בדגמי IZ323/201 המגיעים עם מברשת ממונעת כפולה – המתאימה לניקיון עמוק של השטיח ושאיבה של כל סוגי הלכלוך ממרצפות ופרקטים ללא החלפת אביזרים וללא איבוד עוצמת יניקה. המברשת הכפולה מורכבת ממברשת חובטת המיועדת לשאיבת לכלוך מעומק השטיח ומברשת רכה ללכידת לכלוך וחלקיקי אבק קטנים  אשר מבריקה את הרצפה.

 

שאלה שלישית ,האם אתם או אחד מבני ביתכם רגיש לאבק או סובל מאלרגיות?

במידה וכן דגמי IZ323/201 הם המומלצים עבורכם. אחד היתרונות הייחודיים של שארק הוא פילטר היציאה – פילטר HEPA הנמצא בצד היציאה של האוויר הנקי, והוא מבצע סינון מיקרוני, משמעותי במיוחד, טרם האוויר חוזר אל החדר. זהו אחד הפילטרים החשובים ביותר עבור אלו מאתנו שסובלים מאלרגיות משום שהוא מבטיח אטימה מלאה של 99.9 כך שהאוויר אותו נושמים בעת השאיבה הוא אוויר נקי ככל האפשר.

 

שאלה אחרונה, מה התקציב שלכם?

בין השואבים יש פערים במחיר אף על פי ששלושתם עושים עבודה נהדרת. הדגם המשודרג והיקר מבניהם הוא ה IZ323 שגם מגיע עם מסך דיגיטלי חכם המציג את מצב הסוללה, עוצמת השאיבה, וסוג המשטח. הדגם הבסיסי הוא ה IZ101

מכירות בדולרים בין התאריכים: ינואר 2018 – ינואר 2022 ,NPD עפ”י נתוני חברת המחקר האמריקאית 1
Categories covered under claim: full-size vacuum, hand/stick vacuum, non-electric carpet sweepers, specialty cleaning categories excluding all other specialty, deep carpet cleaner, electric carpet sweeper, hand-held specialty cleaning subcategories
 

 

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה