אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

מתולתלת? בואי להכיר את הדיפיוזר למייבש שיער רמינגטון פרולוקס יו

מכירה את כל המתולתלות שמככבות בפרסומות ומציגות לראווה שיער בריא, מלא ברק, כאשר כל תלתל ותלתל יושב במקום בשלמות? זו לגמרי יכולה להיות את! בלי יותר מדי חומרים ותכשירים אלא עם רכיב קטן שהולך להיות החבר הכי טוב שלך – הדיפיוזר. ולא, הוא ממש לא רק למתולתלות בלבד! אז איך בדיוק משתמשים בו?
מכירה את כל המתולתלות שמככבות בפרסומות ומציגות לראווה שיער בריא, מלא ברק, כאשר כל תלתל ותלתל יושב במקום בשלמות? זו לגמרי יכולה להיות את! בלי יותר מדי חומרים ותכשירים אלא עם רכיב קטן שהולך להיות החבר הכי טוב שלך – הדיפיוזר. ולא, הוא ממש לא רק למתולתלות בלבד! אז איך בדיוק משתמשים בו?

כשאנו רוכשות מייבש שיער חדש, רובנו בוחרות להתעלם באלגנטיות מהאביזר המוזר שנלווה אליו, זה שמגיע בצורה של קערה עם זיזים פנימיים שלא כל כך ברור לנו מה לעשות איתו. נעים מאד, זה הדיפיוזר שיכול להתחבר לפיית מייבש השיער שלך, והוא יכול לעשות פלאים! להעניק לשערך נפח נוסף, להגביר את המראה הבריא והרענן שלו, לייבש אותו ברכות, ולתת לתלתלים שלך את החופש להיות הכי יפים שהם יכולים להיות.

אז… איך להשתמש בדיפיוזר?

לפני תחילת השימוש בדיפיוזר וייבוש השיער, מומלץ לפזר על השיער חומר להגנה מפני טמפרטורת החום על מנת לשמור על שיערך בריא ורך. חשוב לזכור שהשיער שלנו בנוי רעפים-רעפים בתוך השערה שמורכבים מקרטין. שימוש מוגזם בחום יכול לפגום במבנה העדין הזה ולכן תמיד טוב לתת לשיער אקסטרה הגנה. טכנולוגיית  StyleAdapt™המתקדמת של רמינגטון במייבש ה- Proluxe You מתאימה את טמפרטורת הייבוש לסגנון העיצוב המבוקש ובכך מוודאת שהשיער לא ייחשף לחום גבוה מהנדרש ושומרת על בריאות ואיכות השיער. לצד זאת, בשימוש בדיפיוזר מומלץ תמיד להגדיר מראש את מצב עיצוב השיער במייבש למצב דיפיוזר בו המהירות וטמפרטורת החום מותאמת בידיוק  על מנת לייבש את השיער בעדינות. מלבד נזק לשיער, עוצמת חום גבוהה מדי עלולה לחמם יתר על המידה את השיער, וזרימה מוגברת מדי של אוויר עשויה ליצור מראה שיער מקורזל ופריזי – בדיוק ההפך מהתלתל המושלם שאנחנו חולמות עליו, לכן כדאי להיעזר בהגדרות האופטימליות הללו בבחירת המצב במייבש, לתוצאה אידיאלית.  

איך להשתמש בדיפיוזר

מתולתלות נהנות יותר

על מנת להשיג מראה שיער מתולתל בריא, רך, טבעי ורענן מומלץ ביותר להשתמש בדיפיוזר איכותי. ראשית, לאחר חפיפה וייבוש ראשוני, כאשר השיער לח, יש להטות את הראש מעט הצידה, לאסוף קבוצות שונות של השיער, ובעדינות למלא איתן את מיכל הדיפיוזר. כלומר, יש להחזיק את הדיפיוזר בזווית, להטות את הראש לכיוונו ולהניח קבוצות שיער קטנות בתוך המיכל, בין הזיזים. אין צורך להזיז או לנער את הראש וגם לא את מייבש השיער או הדיפיוזר, אך ניתן להעלות אותו מעט מעלה ומטה כדי לסייע לצורת התלתל להיווצר. התהליך צריך להיות כמה שיותר רך והדרגתי, ויש להימנע ממתיחה של השיער העשויה להוביל להחלקת התלתל במקום לעיצוב שלו. טיפ חשוב על מנת להימנע מקרזול השיער, הוא לכבות את מייבש השיער בכל פעם שעוברים לקבוצת שיער חדשה, להניח את הקבוצה החדשה בתוך המיכל בזווית הרצויה, ורק אז להפעיל מחדש את מייבש השיער.  

לסיום, כדאי לפנק את השיער בחומר איכותי לעיצוב תלתלים, או בסרום שימנע מהשיער להתקרזל, על מנת להעניק לכל תלתל מראה בריא וזוהר ולקבע את המראה לאורך כל היום.

 

 

דיפיוזר למייבש שיער

להוסיף עוד נפח

הדיפיוזר הוא כלי מעולה גם למי מכן שמעוניינת במראה שיער מלא בנפח וברק. במקרה זה, כדאי להתחיל בייבוש קבוצת השיער על ידי הדיפיוזר באיזור כתר הראש. נסו לעסות מעט את קבוצת השיער עם הזיזים הפנימיים על מנת לאפשר רכות וייבוש עדין של השיער, ובאופן הדרגתי ואיטי יש להרים ולסובב את קבוצת השיער כלפי מעלה.

 ניתן לבצע את התהליך גם כשהראש מונח כלפי מטה, והשיער למעשה “נופל” לכיוון הרצפה, אך צריך לקחת בחשבון שתנוחה זו יכולה להוסיף מעט לקרזול השיער, ולגרום לתלתל להראות קטן ו-“מכווץ” יותר מבדרך כלל. כדי להשיג נפח מקסימלי ומחמיא, יש לאסוף את קצוות השיער באמצעות הדיפיוזר, ולעסות את השיער כלפי מעלה לכיוון הראש על מנת ליצור את הנפח הרצוי. גם כאן, בסיום התהליך מומלץ מאד להשתמש בחומר לשיער שמסייע בשמירה על נפח ועיצוב השיער.

איך להשתמש בדיפיוזר

כלי העיצוב הנכונים

על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר עלינו להשתמש בכלים הנכונים ביותר, כאלה שיותאמו באופן אישי במיוחד בשבילנו. מייבש השיער החדש של רמינגטון מסדרת PROluxe You, מביא עמו את טכנולגית ™StyleAdapt המתקדמת, שנוצרה כדי להפוך את חווית עיצוב השיער שלכן לנוחה, איכותית ומותאמת אישית לצרכים שלכן. הטכנולוגיה החכמה פועלת בהתבסס על חיישנים המובנים בגוף המייבש, שביכולתם לקרוא את טמפרטורת השיער שלכן יותר מ-1,800 פעמים בתהליך ייבוש אחד, לבצע באופן אוטומטי את ההתאמות המדויקות לכן, ולהוביל לתוצאות שיישמרו לאורך זמן רב יותר. תוכלו לבחור בקלות בין שלושה מצבי שימוש – ייבוש מהיר, דיפיוזר ועיצוב השיער, והכל במייבש שיער אחד.

דיפיוזר תלתלים

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה