אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

המדריך השלם לתספורת ביתית

תמיד רציתם להסתפר לבד אבל חששתם מהתוצאה? עם הטיפים שלנו והכלים הנכונים תוכלו לעשות את זה בלי בעיה
תמיד רציתם להסתפר לבד אבל חששתם מהתוצאה? עם הטיפים שלנו והכלים הנכונים תוכלו לעשות את זה בלי בעיה

בואו נודה בזה, לפעמים פשוט בא לנו להסתפר לבד, ולפעמים – גם אין לנו ממש ברירה. תקופת הסגרים והבידודים רק העצימה את הצורך שלנו לחזק את שריר ה-“עשה זאת בעצמך” שלנו, ואם כבר כולנו למדנו איך להכין לחמי מחמצת ואיך לבנות לבד מחסן בגינה, למי יש סבלנות להמתין לתור שלנו במספרה?
אם אתם מזדהים עם התחושות האלה, המדריך הזה נכתב במיוחד בשבילכם, כי תספורת (איכותית!) בבית היא לא חלום רחוק ובלתי מושג, אלא פעולה פשוטה מאי פעם, במיוחד עם סדרת מכונות התספורת החדשה של רמינגטון. אנחנו נלווה אתכם מהשלב הראשוני של ההכנות ועד לשלב הסופי של תוצאת המראה הנחשק עליו חלמתם. יאללה, מתחילים.

צעד ראשון – הכינו את השטח

כדאי לבחור במרחב עבודה נוח בבית, כמו חדר האמבטיה, שיאפשר לכם לנקות אותו בקלות כשתסיימו עם התספורת. דאגו לכסות את הצוואר שלכם במגבת, על מנת שתוכלו לאסוף את השיער במקום שיתפזר על העורף והחולצה שלכם ואם במקרה יצא לכם לבקר באחת מחנויות הפארם, נסו לחפש סינרי תספורת חד פעמיים אותם ניתן לרכוש שיקלו משמעותית על התהליך והניקיון. הקפידו להשתמש במראה נוחה וגדולה יחסית, ובתאורה טבעית, על מנת שתהליך התספורת יהיה קל ומדויק יותר. אנו ממליצים להוסיף גם מראת שולחן שתאפשר לכם לבחון את השיער מזוויות שונות ביתר קלות. סדרו את הכלים הנדרשים לביצוע התספורת באופן נגיש ומאורגן שיקל עליכם במהלך התהליך, ובעיקר ודאו שיש לכם מספיק זמן פנוי לתהליך כי תספורת ביתית זה לא עניין של 5 דקות וזהו, במיוחד לא כשזו הפעם הראשונה שאתם מנסים את זה.

צעד ראשון – הכינו את השטח

צעד שני – בחרו את התספורת הרצויה

בדיוק כמו שבמספרה אתם תנחו את מעצב השיער לתספורת הרצויה עבורכם, כך תוכלו לבחור את הקווים שמתאימים לכם גם בתספורת הביתית. אין ספק שחלק מן הסגנונות קלים יותר לביצוע מאחרים (כמו למשל ראש מגולח בצורה אחידה), אבל אנחנו בטוחים שעם סדרת מכונות התספורת החדשה של רמינגטון ומעקב מדויק אחרי השלבים – אתם תצליחו להשיג גם את המראה המורכב ביותר. אז מה בוחרים?

 

  • ‘The buzz cut’ – הראש הקצוץ.

    תספורת קלאסית לכל מי שמעדיף את המראה המגולח והאחיד. לצורך תספורת כזאת נדרשת מכונת תספורת עם ביצועים מדויקים וסט מסרקי הגבהה שמאפשרים התאמה אישית והשגת אורך אחיד.

'The buzz cut' – הראש הקצוץ
  • ‘Back and sides’ – צדדים מגולחים ושיער למעלה.

    תספורת טרנדית ומומלצת למי שלא מתחבר למראה המגולח לגמרי, ניתן להשיג אותה באמצעות מכונת תספורת איכותית שיכולה לספק סט מסרקי הגבהה בדרגות חיתוך שונות ומדויקות.
'Back and sides' – צדדים מגולחים ושיער למעלה
  • ‘The Fade’ –

    תספורת צעירה ונועזת יותר, שדורשת מקצועיות בתהליך התספורת, ומכונת תספורת איכותית בעלת חיתוך מדויק ומגוון של סט מסרקי הגבהה לצורך התאמה אישית.
'The Fade'
  • ‘Trimming on top’ –

    גזירת קצוות, פשוט משאירים את המראה ומורידים מהאורך. תספורת קלאסית ובסיסית, הדורשת מכונת תספורת מקצועית עם סט מסרקי הגבהה בדרגות חיתוך שונות, זוג מספריים איכותיות ומסרק לעיצוב השיער.

Trimming on top

צעד שלישי – בחרו את מכונת התספורת המתאימה לכם

אז מה למעשה מבדיל מכונת תספורת ‘טובה’ ממכונת תספורת ‘מעולה’?

קודם כל, לא משנה באיזה סוג של תספורת תבחרו, כדאי שתוודאו שמכונת התספורת שלכם תוכל לספק ביצועים מדויקים ועוצמתיים הן בתספורת והן בעיצוב השיער שלכם. כך למשל, מכונת התספורת HC6000 מסדרת ה-Power X החדשה של רמינגטון, מביאה איתה מנוע V5 חדשני ועוצמתי פי 5 מקודמותיה, לביצועים טובים ומדויקים יותר, ועוצמת טורבו אוטומטי Turbo Boost, המתאימה את עוצמת המנוע והלהבים של המכונה בהתאם לסוג השיער. בנוסף, כדאי לכם לבחור במכונת תספורת שיכולה לפעול מספיק זמן מבלי שתיגמר לה הסוללה, ושניתן יהיה לנקות אותה בקלות בסוף התספורת, כמו מכונות התספורת ה-HC4000 וה-HC6000, הנטענות לעד 90-60 דקות תספורת, ובעלות מערכת להבים הניתנים לשטיפה. לבסוף, מומלץ לבחור במכונה שהלהבים שלה לא נשחקים בקלות, או בלהבים מדויקים המשחיזים את עצמם (ראיתם כמה עבודה נחסכת לכם?) כמו בכל המכשירים בסדרת המכונות החדשות של רמינגטון, גם בדגם הפשוט יותר ה- HC3000.

צעד רביעי – הגיע הזמן להסתפר!

לאחר שבחרתם במכונת התספורת האיכותית והנכונה ביותר עבורכם, אתם יכולים להתחיל בתהליך התספורת. ראשית, מומלץ לחפוף את השיער לפני התספורת, לייבש אותו בצורה יסודית, ולסדר אותו בדרך שבה אתם רגילים לסדר אותו בשגרה. כדאי שלא למרוח חומרי עיצוב שיער למיניהם, כדי שהקווים של השיער יישארו ברורים ולא מושפעים משום חומר ששמתם, וגם, למרות שבמספרה לפעמים פועלים אחרת – כדאי שלא להסתפר כשהשיער שלכם רטוב, למרות שמכונת התספורת HC6000  עמידה למים, לטובת תספורת יהיה קל יותר לגזור על שיער יבש כדי לדעת בדיוק איך התוצאה הסופית תראה.  

את התספורת תתחילו בהתאם לסגנון שבחרתם, מלמטה למעלה, וכשאתם מתחילים את התספורת, חשוב לבחור במכונת התספורת מספר גבוה יותר מזה שאתם רוצים בתוצאה הסופית. זכרו: לקצץ יותר תמיד אפשר, אבל להחזיר שיער שכבר קוצץ – זה אבוד. לאט לאט, כשתראו שאתם מרוצים ומסתדרים עם התהליך, תוכלו להוריד את מכונת התספורת למספר נמוך יותר ולהמשיך להתקדם. עבדו בסבלנות, וקצרו את האורך באופן הדרגתי, כך תתקרבו באופן מדויק ובטוח יותר לעבר המראה שאתם רוצים להשיג. זכרו לעצור אחרי כל חלק (העורף, הצדדים, הבלורית) ולבחון אותו עם מראה מכמה זוויות, לפני שאתם ממשיכים לחלק הבא. בהצלחה!

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה