אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

תספורת צבאית – צעד אחר צעד

תספורת צבאית תחמיא ממש לכל אחד. ולא, היא לא מיועדת רק לחיילים...
תספורת צבאית תחמיא ממש לכל אחד. ולא, היא לא מיועדת רק לחיילים...

במדינה בה כל בגיר (כמעט) מעל גיל 18 מעביר 3 שנים לפחות במדי צבא ובתספורת אחת, ברורה ומוגדרת, קשה להתפלא מכך שזו הופכת להיות תספורת פופולרית במיוחד, גם לאחר הצבא, ולא בכדי. מדובר בתספורת קצוצה ופשוטה שמאפשרת מינימום תחזוקה של השיער, נוחה מאד, מתאימה גם לגברים החווים דלילות בשיערם, ובסך הכל, מחמיאה לכל אחד. אז איך משיגים את המראה הקליל הזה?

צעד ראשון

למרות שישנן כמה אפשרויות שונות לתספורת צבאית תקנית, אנחנו מדברים על הפשוטה והפופולרית ביותר מכולם – שיער קצוץ באורך שווה. לטובת מראה זה, כל מה שתצטרכו זו מכונת תספורת איכותית.

צעד שני

קל יותר לעבוד על שיער לח, לכן מומלץ לרסס מעט את השיער עם מים.

צעד שלישי

מכוונים את מכונת התספורת ללהב הקצר ביותר שאיננו להב מס’ 0. ניתן לבחור בלהב מס’ 1, או, אם תרצו והמכונה שלכם מצוידת בכזה, להב מס’ 0.5. ופשוט התחילו לעבור עם המכונה על כל השיער. התחילו מהעורף כלפי מעלה, ואז מקדמת השיער וקו המצח, אחורה.

צעד רביעי

גם אם נדמה לכם ממבט ראשון כי סיימתם, אנו ממליצים לעבור שוב ושוב עם המכונה על השיער כדי לוודא שאין חלקים ארוכים יותר שהתפספסו או נשכחו.

צעד חמישי

לאחר שכל השיער קצוץ באורך אחיד, העבירו את המכונה למספר הנמוך ביותר, מספר 0, וגלחו באופן חלק את העורף ואת צדי השיער לקבלת מראה נקי, וכמובן, תקני לצה”ל!

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר