אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

דברים מעניינים שלא ידעתם על שואבי אבק

שואבי אבק הם כלי עזר נהדר לניקוי משטחים כמו ספות בד ושטיחים. על אף שנראה כי מדובר במכשירים יחסית פשוטים, להם מטרה אחת ויחידה, שואבי האבק למעשה יודעים לעשות הרבה מעבר למה שחשבתם או דמיינתם. אז מה באמת לא ידעתם על שואבי אבק?...
שואבי אבק הם כלי עזר נהדר לניקוי משטחים כמו ספות בד ושטיחים. על אף שנראה כי מדובר במכשירים יחסית פשוטים, להם מטרה אחת ויחידה, שואבי האבק למעשה יודעים לעשות הרבה מעבר למה שחשבתם או דמיינתם. אז מה באמת לא ידעתם על שואבי אבק?...

הגעה לחללים צרים במיוחד

חללים צרים במיוחד, כמו למשל מסילות של דלתות או חלונות, הם בין הקשים ביותר לניקוי בבית – בעיקר כיוון ששואב האבק מתקשה להגיע אליהם. אך האם באמת כך הדבר? שואב האבק שלכם הוא מוצר הרבה יותר מגוון ממה שחשבתם, וכל שאנו זקוקים לו על מנת לממש את ההטבות שהוא מציע לנו, הוא מעט יצירתיות במידה ואין לכם אביזר מתאים למקומות צרים: מקמו על גבי הפיה של שואב האבק גליל ריק של נייר טואלט ומעכו אותו כך שיהיה צר ויוכל להיכנס בקלות לאזור שאותו אתם מעוניינים לנקות. באופן זה, יוכל השואב לשאוב גם חללים צרים וקטנים במיוחד.

מציאת פריטים אבודים

שואב האבק יכול לשמש גם ככלי נהדר למציאות פריטים אבודים, כמו למשל תכשיטים או אפילו כל שיש לעשות הוא לכסות את הפיה של השואב עם גרביון דק, ולהתחיל לשאוב בין אזורים אשר נחשבים כ”מועדים לפורענות” – כמו למשל בין חריצי הספה. לא תאמינו אילו אוצרות תמצאו שם.

מציאת פריטים אבודים

כולנו מכירים את השקעים המעצבנים האלה בשטיח, אשר הורסים לחלוטין את הצורה שלו ולרוב מחייבים אותנו לרכוש אחד חדש. כדאי לדעת כי ניתן לטפל באזורים השקועים הללו בקלות יחסית באמצעות שואב אבק וקוביות קרח. על מנת לתקן את השקע, יש להניח עליו קוביית קרח ולתת לה להימס מעט אל תוך השטיח. כאשר האזור נהיה מעט רטוב ממים קרים, ניתן להשפיע בקלות על הצורה שלו. בשלב זה, כל שיש לעשות הוא לשאוב את הנקודה בה קיים השקע והשטיח יתיישר באורח פלא.

לכלוך הבית

על אף שתפקידו של שואב האבק הוא לסייע לנו לנקות את הבית, חשוב לדעת כי קיימים שואבים אשר עשויים דווקא לגרום ללכלוך. לרוב, מדובר בשואבים פחות איכותיים, אשר אמנם שואבים חלק מהלכלוך, אך לא מונעים ממנו לצאת חזרה החוצה בעת הפעלת שואב האבק. מדובר בחלקיקי אבק שאולי לא נוכל לראותם בהכרח – אבל בהחלט נוכל להריח. מסיבה זו, חשוב מאוד להקפיד לנקות את הפילטרים על בסיס קבוע, וכמו כן להשקיע בשואב אבק איכותי, המכיל את הפרמטרים הבאים:

IZ 251 ZERO - M DOUBLE PRO
  • שילוב של יניקה ומברשת מסתובבת, אשר עוזרת לאסוף את הלכלוך במהירות ויעילות.
  • מברשת עם מבנה מסרקים– מברשות מסתובבות עשויות לאסוף שיער ולכלוך שבסופו של דבר מסתבכים במברשת, תוקעים אותה ופוגמים ביעילות השאיבה. רכישה של שואב אבק אלחוטי בעל מברשת עם מבנה מסרקים מאפשרת מניעת התחזוקה השוטפת ומסייעת להתגבר על הסתבכות השיער.
  • מנגנון סינון איכותי – מסייע בשמירה על הפילטר נקי יחסית ומונע מחלקיקי אבק קטנים לצאת אל אוויר החדר.
  • מברשת כפולה –אשר אוספת את הלכלוך, ועם חלק פרוותי, אשר מנגב את הרצפה למראה נקי ומבריק כמו העברת מטלית.
  • סוללה חכמה – את מרבית מכשירי החשמל, חשוב מאוד לנתק מההטענה כאשר הסוללה מלאה על מנת להימנע מפגיעה בה. עם זאת, כיום קיימות סוללות חכמות, אשר מפסיקות את הטעינה אוטומטית כאשר הסוללה מלאה. עניין זה מסייע בשמירה על חיי הסוללה לאורך זמן.
  • אחסון קל ונוח – מרבית שואבי האבק דורשים מכם לפנות מקום מיוחד שבו תטעינו ותאחסנו אותם. שואב המתקפל לגודל מינימלי יעשה לכם חיים קלים ללא צורך בתכנון מראש.
שואב אבק שארק IZ251
  • סוללות – סוללות הניתנות לטעינה מחוץ לשואב ובכל מקום בבית יאפשרו לכם נוחות מקסימלית. שואב שמגיע עם 2 סוללות מאפשר שבזמן שסוללה אחת עובדת השנייה נטענת ותמיד יש סוללה שמוכנה לשימוש.

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה