אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

שריג אלקטריק – הזוכה בפרס ההצטיינות בשירות וחווית לקוח של BRAVO לשנת 2022

אנו ב-"שריג אלקטריק" מתרגשים לספר שזכינו בפרס ההצטיינות בשירות וחווית לקוח של BRAVO ישראל לשנת 2022, ומודים לכל לקוחותינו שבחרו אותנו והגישו לנו את הכבוד הזה!
אנו ב-"שריג אלקטריק" מתרגשים לספר שזכינו בפרס ההצטיינות בשירות וחווית לקוח של BRAVO ישראל לשנת 2022, ומודים לכל לקוחותינו שבחרו אותנו והגישו לנו את הכבוד הזה!

לפני הכל, מה זה BRAVO?

BRAVO ישראל היא פלטפורמה שהוקמה כדי לעודד בעלי עסקים בישראל בשני היבטים – היבט החדשנות והיבט המצוינות בשירות.
כדי לעודד את העסקים להצטיין בהיבטים אלו, היא מחלקת פרסים מדי שנה במגוון רחב של קטגוריות. את הפרסים מעניקה BRAVO בהתאם לתוצאות סקר מדגם שנערך השנה על ידי מכון המחקר הבינלאומי קאנטר מדיה, ובהתאם להמלצות הצרכנים.
BRAVO מגדירה את עצמה כשיטת “פה לאוזן” החדשה, כך שרק צרכנים אמיתיים ממליצים לצרכנים. BRAVO לוקחת חסותה על המותגים הנבחרים ומשווקת אותם בפלטפורמות שונות כגון פרסומות, שילוט חוצות, מגזינים ועוד ובכך עוזרת לצרכנים חדשים להכיר את המותגים הללו. בנוסף לפרסים אלו, ל-BRAVO תוכניות למידה והעשרה המיועדות למנהלים, שנועדו לתת השראה וכלים פרקטיים לניהול טוב יותר, לשיפור חווית לקוח ורכישת מיומנויות חדשות.

 

בראבו - מצטיין בשירות וחווית לקוח 2022- לוגו שריג שירות עם אחריות.
*על פי סקר משתמשים שנערך ע”י מכון המחקר קנטאר, ינואר 2022.

בחירת הזוכים – שקיפות והגינות לאורך כל הדרך

הסיבה שהפלטפורמה של BRAVO כל כך ייחודית בעולם השיווק כיום, היא שהיא אינה מונעת משום אינטרס, חברתי או כלכלי.
הסקר נערך אך ורק בקרב צרכנים שהשתמשו במוצרים ושירותים של כל חברה במהלך השנה האחרונה, והביעו נכונות להשתתף בסקר ולדרג את מידת שביעות הרצון שלהם. כדי לזכות, חייב מותג לעבור את רף ההצטיינות שהוחלט על ידי BRAVO לפי הדירוגים שהתקבלו.
אופן הבחירה הזה מנטרל הטיה מכל סוג, משום שהמותגים אינם צריכים להגיש מועמדות או לשלם על הגשת מועמדות, מה שמבטיח אפשרות זכייה שווה לכולם, וכאמור – התוצאות מבוססות ב-100% על שימוש אמיתי של צרכנים במערך השירות, ללא כל אינטרס.
בכל קטגוריה, מבין הקטגוריות השונות, אשר כוללות חברות כרטיסי אשראי, רשתות פארם, קופות חולים, תחנות דלק, בנקים ועוד, נבחר אך ורק מצטיין אחד שזוכה לכבוד באותה השנה. אנו ב-שריג אלקטריק קיבלנו בשמחה גדולה את המקום הראשון בקטגורית “יבואני ונותני שירות למכשירי חשמל”.

תמונה של לוגו שריג עם לוגואים של המוצגים - ראסל הובס, נינג'ה, רמינגטון, ג'ורג' פורמן, מורפי ריצ'ארדס, קיטצ'ן שף

חווית השירות של שריג

כבר למעלה מ-40 שנה בהן שריג אלקטריק מייבאת ומשווקת את מותגי מכשירי החשמל הטובים בעולם, כאן בישראל.
אנחנו גאים לומר שכמעט בכל בית בישראל כיום יש מכשיר כלשהו של חברת Ninja, Shark, Morphy Richards, Remington, Russell Hobbs , George Foreman ועוד.
אנו חותרים לגרום ללקוחות להרגיש שלכל מוצר חשמל שלהם – יש בית, ולכן, לצד החתירה למצוינות וחדשנות, וייבוא מוצרים חדשים ואיכותיים מדי שנה, הקמנו גם מערך שירות בפריסה ארצית הכולל 22 מרכזי שירות שונים ברחבי הארץ.  המערך המתקדם שבנינו גם מאפשר לנו שיווק והפצה לחנויות ובתים בכל רחבי הארץ, וגם מאפשר ללקוחות למצוא מרכז שירות קרוב בו יוכלו לקבל מענה למוצר שלהם, בכל עת.
לצד מרכזי השירות, ישנם גם 2 מרכזי שירות אזוריים ברמלה ובירושלים, המשמשים גם כמרכזי מכר לעודפי ייבוא ומכירה מתצוגה.

ורק רצינו לומר… תודה!

הדבר המרגש ביותר בזכייה הזו זה שהיא מגיעה אלינו ישירות מהצרכנים, אלו שרוכשים מאתנו מוצרים על בסיס קבוע ונהנים מחוויית השירות שאנו מציעים להם, שכן זהו בדיוק החזון שחרטנו על דגלנו – אחריות ושירות.
מבחינתנו, התוצאה היחידה שמתקבלת היא שביעות רצון מלאה של כל לקוח ולקוח ואנו חותרים לכך באופן מקצועי ויעיל מדי יום. אנו מאמינים כי הזכייה הזו תציב רף חדש של סטנדרט שירות ותמיכה בלקוח לכל המשק, ותגרום לנו להמשיך ולעשות את הטוב ביותר עבורכם.

תודה שאתם בוחרים בנו שוב ושוב כבר 40 שנה, תודה על האמון והאהבה. אנחנו כאן בשבילכם ועבורכם,
שריג אלקטריק.

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר