אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

שיער קצר חלק עם נפח – צעד אחד צעד

בעלות השיער הקצר והחלק, רוצות לפעמים להוסיף קצת זוהר ונפח. אם אתן כאלה, זו בדיוק ההדרכה עבורכן!
בעלות השיער הקצר והחלק, רוצות לפעמים להוסיף קצת זוהר ונפח. אם אתן כאלה, זו בדיוק ההדרכה עבורכן!

שיער קצר וחלק הוא שיער שאם להיות כנים, כמעט תמיד מסתדר. אין הרבה שצריך לעשות בו מלבד לייבש ולהבריש. אבל מה קורה כשבא לכן להכניס קצת יותר זוהר אל המראה היומיומי הרגיל שלכן? כשמתחשק לכן תסרוקת עם נפח, גוף והצהרה? הנה הדרכה זריזה להשגת הנפח הרצוי, ולהוספת גל קטן בקדמת השיער.

צעד ראשון

התחילו בשיער נקי, חפוף ומוברש היטב, ללא קשרים. קחו את מייבש השיער וייבשו את השיער עד ל-90% יבש. העבירו את האצבעות בשורשי השיער תוך כדי הייבוש, כאשר אתן מושכות את השיער כלפי מעלה כדי שיתייבש עם נפח, ואז כאשר אתן מושכות את השיער בכיוון הנגדי לכיוון השביל שלכן. 

צעד שני

לאחר שהשיער יבש כמעט במלואו, קחו את מחליק השיער שלכן. כוונו אותו על חום בינוני והתחילו להחליק את השיער מהשכבות התחתונות עד לעליונות.

צעד שלישי

כאשר אתן מגיעות רק לקדמת השיער, בצד אחד (הצד של השביל שלכן), תפסו את קצוות השיער בקדמה, ובמקום להחליק אותן עד הסוף, הטו מעט את זווית המחליק, כדי ליצור בקצה השיער מעט גל. המשיכו להחליק את השיער בשכבות, ובכל פעם שאתן מגיעות לקדמת השיער, הוסיפו את הגל, רק בקצה אחד.  

צעד רביעי

כאשר אתן מגיעות לחלק העליון ביותר של השיער, קחו את כל קצוות השביל והוסיפו גם להן את הגל בקצה, כך שתקבלו את כל קדמת השיער גלית, בצד אחד.

צעד חמישי

לאחר שסיימתן להחליק, קחו ספריי לשיער, והתיזו אותו רק על חלק השיער האחורי שלכן, בקודקוד השיער. סרקו את כל קצוות השיער מהקצוות למעלה אל השורשים, כדי להוסיף נפח לאחורי השיער.

זהו, קיבלתן מראה קל ופשוט שמוסיף המון עומק וממדים לשיער חלק וקצר!

שיער קצר חלק עם נפח – צעד אחד צעד

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה