אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

שום תוספות: את הקוקו של אריאנה גרנדה תשיגי בדקה

הקוקו החלק והצמוד של אריאנה הוא אחת התסרוקות המפורסמות בעולם - הוא נראה פשוט, והוא אכן פשוט. רק צריך לדעת בדיוק מה לעשות ובאיזה סדר. רומי נסט מדגימה איך להפוך לאריאנה גרנדה בארבעה שלבים קלילים עם המחליק של רמינגטון
הקוקו החלק והצמוד של אריאנה הוא אחת התסרוקות המפורסמות בעולם - הוא נראה פשוט, והוא אכן פשוט. רק צריך לדעת בדיוק מה לעשות ובאיזה סדר. רומי נסט מדגימה איך להפוך לאריאנה גרנדה בארבעה שלבים קלילים עם המחליק של רמינגטון

לא תאמינו כמה גלגולים עבר השיער של אריאנה גרנדה, הזמרת עם הקול בעל ארבע האוקטבות – היו לה תלתלים שחורים חסרי צורה ב-2008, שיער אדום לוהט ולגמרי חלק שנה אחר כך, שיער גלי חום בסגנון רומנטי ב2012, בלונדיני בחצי קוקו, עוד פעם חום עם קוקו נמוך, ועוד כל מיני נסיונות מוזרים. עד שלמדנו לזהות אותה עם הקוקו ההדוק והארוך מאד שאנחנו מכירים היום, זרמו כמה סגנונות שיער בנהר הגרנדה.

אין ספור ספקולציות שמענו על הקוקו הזה, ועכשיו כולם כבר יודעים שרוב האורך והעובי שלו מתקיימים הודות לתוספות שיער עבותות וארוכות. אבל אם יש לך שיער שמגיע עד אחרי הכתפיים ומטה, את יכולה להשיג את הלוק הזה בקלות, בארבע שלבים ממש ממש פשוטים, ורומי נסט תדגים לך בדיוק איך עושים אותם.

סרטון עם רומי נסט הממחיש איך להפוך לאריאנה גרנדה בארבעה צעדים פשוטים (המדריך הכתוב מטה):

ככה תעשי את זה-

1. החליקי

החליקי את השיער מלמעלה למטה. להגנה מקסימלית הקפידי שקצוות השיער יהיו בעובי אחיד, ולא יתחממו יותר מהמידה הדרושה להחלקתו. כדי לקבל תוצאה אחידה, עבדי בצורה מסודרת והחליקי קודם את החלק האחורי, וסיימי בחלקים הקדמיים.

2. אספי

אספי מחצית מהשיער לקוקו באמצעות מברשת, כשביד אחת את מברישה ובשניה מחליקה את האיזור המוברש, ליצירה של מראה חלק ונטול פריזים. כשתוצאה משביעה את רצונך, אספי את המחצית העליונה של השיער עם גומיה איכותית.

3. לפפי

כדי להסתיר את הגומייה וליצור מראה סליק כמו של אריאנה, לפפי קווצת שיער מהחלק העליון של הקוקו סביב הגומייה, כדי שהיא תהיה מוסתרת תחתיה.

4. פנשי

לפיניש וכדי שהתסרוקת שלך תחזיק מעמד למשך שעות ארוכות, לסיום רססי את החלק הקדמי של השיער באמצעות ספריי בעל אחיזה חזקה, והחליקי את קודקוד הראש באמצעות מסרק, בעדינות.

וזהו! קל, לא?

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר