אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

ראש בראש: נינג’ה סמארט ליד OL553 לעומת נינג’ה סמארט ליד OL753

אם גם אתם רוצים להלהיט את המטבח שלכם עם אחד ממכשירי הסמארט ליד של נינג'ה אך לא יודעים באיזה לבחור – המדריך הבא מיועד בדיוק עבורכם. הנה כל הפרמטרים שיסייעו לכם במשימה
אם גם אתם רוצים להלהיט את המטבח שלכם עם אחד ממכשירי הסמארט ליד של נינג'ה אך לא יודעים באיזה לבחור – המדריך הבא מיועד בדיוק עבורכם. הנה כל הפרמטרים שיסייעו לכם במשימה

מאז שמכשירי הסמארט ליד של חברת נינג’ה פרצו לחיינו בסערה, הם ללא ספק הפכו את החיים שלנו לנוחים ופשוטים יותר. היכולת המדהימה שלהם ליצור ארוחה שלמה במכשיר אחד, יחד עם שלושה מצבי הבישול השונים – בישול בשילוב אדים, טיגון באוויר חם/ בישול וסיר לחץ; מגוון תוכניות הבישול המתקדמות ומסך התצוגה החדשני בעברית, הופכים אותם למכשירי פלא שיכולים לסייע בהשגת כל תוצאה רצויה במטבח.

אם אתם מתלבטים בין שני דגמי המכשירים הנהדרים הללו ולא יודעים באיזה לבחור – אנחנו פה כדי להפוך את החיים שלכם לקלים יותר. ארגנו עבורכם השוואה בין הנינג’ה סמארט ליד OL553 והנינג’ה סמארט ליד OL753, שתסייע לכם בבחירת המכשיר האידיאלי עבורכם ספציפית. בואו נצא לדרך.

נינג'ה פודי סמארט ליד OL553

גודל הסיר

הסיר של שני מכשירי הנינג’ה סמארט ליד מגיע עם ציפוי קרמי מונע הדבקות ובגודל מרשים, שמאפשר הכנה של ארוחות שלמות לכל המשפחה.

נינג’ה סמארט ליד OL553: מגיע עם סיר מרווח בעומק של 6 ליטרים ועם סלסילת טיגון בנפח של 3.7 ליטרים.

נינג’ה סמארט ליד OL753: מגיע עם סיר מרווח בעומק של 7.5 ליטרים ועם סלסילת טיגון בנפח של 4.7 ליטרים.

השורה התחתונה: הסמארט ליד OL753 מעט גדול יותר מהסמארט ליד OL553, כך שהוא אידיאלי למשפחות גדולות יותר או לאנשים שאין להם הרבה זמן, ומעדיפים לבשל כמויות גדולות של אוכל בסשן בישול אחד.

נינג'ה פודי סמארט ליד

סוגי התוכניות

שני מכשירי הסמארט ליד מגיעים עם סיר לחץ בלחץ גבוה ולחץ נמוך, וכמו כן עם מגוון של תוכניות בישול מתקדמות שמאפשרות להכין כל מאכל אפשרי: החל מבשר, עוף ודגים, דרך ירקות, קטניות, פסטה, שניצל וצ’יפס ועד למאפים כמו פשטידות ועוגות.

נינג’ה סמארט ליד OL553: מגיע עם לא פחות מ-11 תוכניות בישול שונות, ובכלל זה טיגון באוויר חם בשילוב אדים, אפייה בשילוב אדים, טיגון באוויר חם ללא אדים, גריל, אפייה, אידוי, בישול איטי, בישול או צריבה (בדומה לבישול המסורתי), ייבוש מזון, הכנת יוגורט ביתי ותוכנית שמירת חום אוטומטית.

נינג’ה סמארט ליד OL753: מגיע עם כל 11 התוכניות שבסמארט ליד OL553 ועם שש תוכניות נוספות – ארוחה שלמה (בישול ב -3 קומות של מנה עיקרית ותוספות), צלייה בשילוב אדים, הכנת לחם, סו-וויד (בישול איטי בתוך מים בטמפרטורה גבוהה), התפחה ובנוסף, לצד אפשרות הלחץ הגבוה או הנמוך בסיר הלחץ שיש בשני המכשירים, במכשיר OL753 יש גם 3 אפשרויות לשחרור הלחץ בסיר: אוטומטי מושהה וטבעי.

 

השורה התחתונה: באופן עקרוני, שני מכשירי הסמארט ליד יאפשרו לכם ליהנות ממגוון של סוגי בישול שונים, הרבה מעבר למה שזמין לרובנו ביומיום. עם זאת, אם אתם מהאנשים האלה שממש אוהבים להתנסות במטבח ובטכניקות בישול חדשות, ייתכן כי הסמארט ליד OL753 יהיה הבחירה הטובה יותר עבורכם.

Ninja Foodi Smart Lid

פיצ’רים נוספים

לשני מכשירי הנינג’ה סמארט ליד מגוון של פיצ’רים, שהופכים את חוויית הבישול לקלה יותר מאי פעם.

נינג’ה סמארט ליד OL553: מכיל מסך חכם, רשת דו-כיוונית, מסך תצוגה מתקדם בעברית וסליידר סמארט ליד, שמאפשר לעבור בקלות בין מצבי הבישול השונים. בנוסף, ניתן לנקות את המכשיר בקלות ואף לשטוף את כל החלקים שלו במדיח הכלים.

נינג’ה סמארט ליד OL753: מגיע עם כל הפיצ’רים של הסמארט ליד OL553, ובנוסף עם מד חום דיגיטלי, שמאפשר לכם לשדרג את הבישולים שלכם ולהגיע לדרגת העשייה המושלמת, במיוחד כאשר אתם מכינים דגים או בשרים.

 

השורה התחתונה: בשני מכשירי הסמארט ליד קיימים לא מעט פיצ’רים נהדרים, אך מכשיר הסמארט ליד OL753 יתאים יותר לפודיז אמיתיים, שרוצים לקחת את הבישולים שלהם לרמה הבאה וליהנות מארוחות מדויקות יותר.

נינג'ה פודי סמארט ליד

מראה חיצוני

שני מכשירי הסמארט ליד של נינג’ה מתהדרים בעיצוב נקי וחדשני ובתצוגה דיגיטלית מתקדמת ונוחה במיוחד.

נינג’ה סמארט ליד OL553: מגיע בצבעי שחור, כסף ואדום, ובגובה של 33 ס”מ, רוחב של 37 ס”מ ועומק של 37 ס”מ.

נינג’ה סמארט ליד OL753: מגיע בצבעי שחור, כסף ואדום, ובגובה של 37 ס”מ, רוחב של 37 ס”מ ועומק של 37 ס”מ.

השורה התחתונה: על אף שהמראה שלהם כמעט זהה, ישנו הבדל אחד מרכזי בין הדגמים – הנינג’ה סמארט ליד OL753 גבוה יותר מהנינג’ה סמארט ליד OL553 בכארבעה סנטימטרים, ורצוי לקחת זאת בחשבון בעת בחירת המיקום שלו במטבח.

 

השורה התחתונה באמת 

כפי שניתן לראות, שני מכשירי הסמארט ליד של נינג’ה יוסיפו לכל מטבח בו יככבו ויאפשרו לכם לשנות את הדרך בה אתם מבשלים וליצור ארוחות שלמות מכל קשת העולם הקולינרי באופן מהר ויעיל יותר מבעבר. שני המכשירים מתהדרים בטכנולוגיה ייחודית, שהופכת אותם למכשירי בישול מתקדמים ואפקטיביים במיוחד. ההבדלים העיקריים בין השניים הם גודל הסיר והמכשיר עצמו, מספר התוכניות והפיצ’ר של מד החום, שמאפשר בישול מדויק יותר. כך או כך, מדובר במכשירים אידיאליים לכל המשפחה, שיסייעו לכם ליצור ארוחות מדהימות במאמץ מינימלי.

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר