אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

איך עושים צמה סינית – צעד אחר צעד

תמיד ראיתן את הבנות עם הצמות המהודקות המוקפדות וקינאתן במראה המרשים שנראה מסובך? מהיום גם אתן יכולות, ואנחנו מבטיחים שזה הרבה יותר קל ממה שזה נראה.
תמיד ראיתן את הבנות עם הצמות המהודקות המוקפדות וקינאתן במראה המרשים שנראה מסובך? מהיום גם אתן יכולות, ואנחנו מבטיחים שזה הרבה יותר קל ממה שזה נראה.

בתור ילדות כנראה ולמדתן בגיל צעיר לקלוע את שערכן לצמה, אבל לא כולכן למדתן את אומנות הצמה הסינית, זו שזוכה לעיתים לכינוי “צמת זנב דג”, ונראית תמיד כל כך מרשימה. האמת היא שמדובר בטכניקה שברגע שלומדים אותה הופכת קלה מאד, וזה מראה שמתאים לכל יום עבודה מקצועי, ואפילו סתם לבילוי קליל עם חברים, במיוחד כשיש לכן יום שיער לא משהו או אם לא מתחשק לכן לחפוף. אז איך מתחילים?  

צעד ראשון

היופי במראה הזה הוא שהוא מתאים ממש לכל מראה – שיער חלק או מתולתל, פרוע או דק, כאשר השיער רטוב ממש אחרי מקלחת, או כאשר הוא יבש ועברו 4 ימים מאז החפיפה האחרונה, אז כדי להתחיל כל מה שאתן צריכות לעשות זה לסרק את השיער אחורה ולהבטיח שאין בו קשרים. אם השיער בקרקפת קצת לא מסודר, תוכלו לעבור על האזור עם מחליק שיער כדי להבטיח שהמראה יצא מוקפד ומסודר.

צעד שני

מתחילים בלאסוף קבוצת שיער מקו המצח, במרכז הראש, ובכך למעשה מחלקים את השיער לשלוש קבוצות – צד ימין, צד שמאל וכל מרכז השיער. אוספים את החלק העליון של כל קבוצה ומתחילים לקלוע צמה, מקו המצח, אחורה, כאשר נשארים הדוק וקרוב לקרקפת.

שלב ראשון

צעד שלישי

מחזיקים ביד אחת את קבוצות השיער השמאלית והאמצעית, ובאמצעות היד השנייה אוספים עוד שיער  מצדי הראש, קרוב לרקה, ומוסיפים אותו אל החלק הימני שאנחנו תופסים. את החלק העבה יותר אליו הוספנו שיער, מעבירים עכשיו מעל קבוצת השיער האמצעית, ואז מבצעים את אותה פעולה עם הצד השמאלי.

צעד רביעי

ממשיכים כך כאשר כל פעם מוסיפים אל הצמה עוד שיער מצד הראש ואז מהצד השני, ומעבירים את קבוצת השיער הגדולה מעל האמצעית.

שלב שני

צעד חמישי

כאשר הגעתן לעורף, כנראה שכל חלקי השיער כבר אסופים ומהודקים, וכעת הזמן להמשיך לקלוע צמה רגילה, כפי שאתן רגילות ובסוף כמובן לקשור בגומייה.

צעד שישי

ניתן להתיז מעט ספריי או למרוח ג’ל על הקרקפת כדי לוודא שהצמה נשארת הדוקה ויפה לאורך כל היום בלי שערות סוררות שבורחות החוצה.

והנה קיבלתן צמה סינית מוקפדת שכולם יקנאו בה!

שלב סופי

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר