אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

נינג’ה אמיתי קונה רק מיבואן רשמי

אל תתפשרו על חווית השירות הטובה ביותר, חווית שירות של נינג'ות, בדיוק כמו שמגיע לכם. אחריות מורחבת עד 5 שנים | הוראות ומתכונים בעברית | התחייבות לחלקים מקוריים ועוד.
אל תתפשרו על חווית השירות הטובה ביותר, חווית שירות של נינג'ות, בדיוק כמו שמגיע לכם. אחריות מורחבת עד 5 שנים | הוראות ומתכונים בעברית | התחייבות לחלקים מקוריים ועוד.

מהפכה במטבח הביתי

כמעט שאין אדם שלא מכיר את מכשירי הנינג’ה: הבלנדרים, השייקרים, מעבדי המזון, הגרילים, עולם הבישול באוויר חם וסירי הלחץ שעשו מהפכה במטבח הביתי, והפכו אותו לבריא יותר מאי פעם. בשנים האחרונות, מגוון מוצרי החברה רק הולך וגדל, וכולל את הפיתוחים והחידושים האחרונים בתחום – כאלה שמאפשרים להכין שייקים ששומרים על הערכים התזונתיים של כל הרכיבים ואף כאלה שמאפשרים הכנת ארוחה מלאה תוך דקות כמעט ללא שימוש בשמן. העוצמה של מוצרי הנינג’ה, יחד עם הוורסטיליות שלהם והטכנולוגיה החדשנית, ללא ספק הופכים אותם למוצרים הנחשקים ביותר בעולמות הבישול והמטבח כיום, ולשם מותג מוכר ונפוץ בכל בית בישראל.

אז לאחר שבחרתם להתחדש ולהשקיע במכשיר איכותי מבית SHARK NINJA, אל תתפשרו גם על חווית השירות הטובה ביותר, חווית שירות של נינג’ות, בדיוק כמו שמגיע לכם.  מאות אלפי לקוחות כבר יודעים שאין תחרות למכשירי הנינג’ה הנמכרים על ידי היבואן הרשמי. אצלנו, בשריג אלקטריק, היבואנים הרשמיים של מוצרי נינג’ה בישראל – תהנו מאחריות מלאה ושירות אדיב וזמין לכל אורך הדרך.

אז למה יבואן רשמי?

כצרכנים, כשאנחנו רוכשים מוצר איכותי ויוקרתי – אנחנו מצפים שהוא יתפקד בהתאם וישמש אותנו למשך שנים רבות. שריג כיבואן רשמי מקפידה ונבחנת על בסיס תקנים בינלאומיים, נמצאת בקשר יומיומי מול חברת SHARK NINJA האמריקאית ומשמשת כנציגה הבלעדית שלה בישראל. פרט לכל אלה, שריג אלקטריק, כיבואנית מוצרי חשמל ותיקה בעלת סטנדרט שירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה לטובת חווית שירות מקסימלית, לראייה, זכינו השנה (2022) בפרס ההצטיינות בשירות וחווית לקוח של BRAVO ישראל בקטגוריית מוצרי חשמל – פרס יוקרתי, שניתן לזוכים על בסיס תוצאות סקרים מדגמיים והמלצות הצרכנים.

לקנות נינג’ה מיבואן רשמי מבטיח לכם ליהנות משלל יתרונות:

  • אחריות – עבור מוצרי נינג’ה, שריג מספקת אחריות מורחבת של עד 5 שנים. בנוסף, מתחייבת על שימוש בחלקים מקוריים בלבד. ככלל, קנייה מיבואן רשמי מבטיחה שהמוצרים שתקבלו הם מוצרים חדשים ומקוריים, אשר מגיעים אליכם ישירות מהמותג.
  • התאמה – כשאתם רוכשים מוצרים מיבואן רשמי, אתם רוכשים אותם כשהם כבר מותאמים לצרכן הישראלי. כך, למשל, במכשירי נינג’ה, תוכלו ליהנות מהוראות שימוש ומחוברת מתכונים כשרה בעברית הכוללת מתכונים שנבדקו על ידי שף והותאמו לטעם הישראלי, תוכניות חכמות המותאמות למתכונים פופולאריים, תקע חשמלי ייעודי לישראל ואף בחלק מהמכשירים פאנל תצוגה מתקדם בעברית.
  • חוויה – ברכישה משריג היבואן רשמי, חווית הקנייה הופכת אוטומטית לבטוחה ונגישה. בשריג אלקטריק, אנו מלווים את לקוחותינו כבר למעלה מ-40 שנה, כך שבכל מקרה של תקלה, בעיה או שאלה – יש לכם כתובת ברורה שניתן לפנות אליה ולקבל את המענה המלא, בנוסף, באתר שלנו יש אינספור מתכונים, מדריכים וכתבות, הכל בשביל שיהיה לכם הכי נוח שאפשר וכדי שתהנו באופן מירבי מהמוצרים שלנו.
  • שירות – מערך השירות שלנו פועל בפריסה ארצית, מדן ועד אילת, וברשותנו למעלה מ-20 מעבדות שירות הפרוסות בכל רחבי הארץ. על מנת לאפשר לכם לתקשר איתנו באופן הנוח ביותר עבורכם, אנו מתפעלים מערך שירות לקוחות בכל ערוץ אפשרי: בטלפון, באינסטגרם, בפייסבוק ובאתר. כדי להבטיח לקהל לקוחותינו נגישות מרבית למוצרינו, את כל המוצרים המקוריים של נינג’ה ניתן לרכוש אצל אחד מ- המשווקים המורשים שלנו. אנחנו מחויבים לעמידה בסטנדרטים גבוהים ביותר של שירות.

 

לסיכום, כשאתם רוכשים מיבואן רשמי מובטחים לכם מוצרים מקוריים, חדשים ואיכותיים, לצד אחריות מלאה ושירות מקיף ואיכותי. חברתנו, שריג אלקטריק, משמשת כיבואנית הרשמית של מותגי החשמל המובילים בעולם, ומעניקה שירות לאינספור לקוחות מרוצים. אנו מקפידים להתנהל באדיבות ואחריות, וגם במקצועיות בלתי מתפשרת, אשר באה לידי ביטוי בכל שלב ושלב לכל אורך תקופת האחריות. כשאתם קונים מאיתנו מוצר חשמלי כלשהו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיש לו בית, ושיש לכם כתובת לפנות אליה בכל עת. 

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר