אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

מה נשים רוצות? ראיון עם דניאל גרינברג

שתי דוגמניות יוצאות ריאליטי נפגשו על סט צילומים אחד עם המון גירל פאוור - שבו עדן יוחנן דיברה על קבלה של נשים טרנסג'נדריות, בעוד שדניאל גרינברג? לא הבינה את הביקורת על הקשר שלה עם החבר, אייל גולן. וואלה! סלבס פמיניסטית
שתי דוגמניות יוצאות ריאליטי נפגשו על סט צילומים אחד עם המון גירל פאוור - שבו עדן יוחנן דיברה על קבלה של נשים טרנסג'נדריות, בעוד שדניאל גרינברג? לא הבינה את הביקורת על הקשר שלה עם החבר, אייל גולן. וואלה! סלבס פמיניסטית

סרטון מאחורי הקלעים עם דניאל גרינברג – הפקת יום האשה של רמינגטון 2021:

מה נשים רוצות? מה לא, אבל כשזה מגיע ליום שכולו גלאם ופוזות מול המצלמה לכבוד יום האישה, מתברר שהרוחות מתלהטות. זה לפחות המקרה של הדוגמניות שהן יוצאות “האח הגדול”, דניאל גרינברג ועדן יוחנן, שדגמנו יחד ובנפרד בהפקה מיוחדת שצולמה לרגל יום האישה הבינלאומי, תוך כדי שהן מפטפטות על כוח נשי מול המצלמה של וואלה! סלבס.

“אישה חזקה עבורי היא אישה שעומדת על שלה, שנאמנה לעצמה, מישהי שמכבדת את עצמה”, הסבירה גרינברג, שרואה בגל גדות מודל לחיקוי, על סט הצילום של מותג עיצוב השיער “רמינגטון”. יוחנן, השלימה אותה כשהסבירה שמדובר במישהי “שהולכת עם דרך שלה, עם האמת שלה, כמובן שרוצה שתמיד יהיה שוויון”, כמו, לדבריה, הדוגמנית ג’יג’י חדיד או ביונסה.

עדן יוחנן מדגמנת

פאן? אז זהו, שמתברר שיוחנן, כאישה טרנסג’נדרית שכיכבה עד לא מזמן על המסך בפריים טיים, מספרת ש”עדיין קשה להיות טרנסג’נדרית בשנת 2019, אבל עם השנים זה נהיה יותר קל… יש איזה משהו שהוא תמיד יהיה, חטטנות. אבל זה טבעי, עד גבול הטעם הטוב”. טוב, זה קרה גם עם עדי לאון והכעיס קהילה שלמה.

אבל אתם יודעים שאתם כאן, רק כדי לבחון את טיב הקשר הרומנטי של גרינברג עם בן הזוג הסופר מפורסם שלה – אייל גולן. “החברה של”? מתברר שהתואר המדובר קצת מעצבן את הדוגמנית, “אני לא על תקן ‘החברה של’, אני עושה דברים בזכות עצמי. אבל בכל זאת, אייל הוא אייל ואני מאוד מכבדת אותו וזה גם מאוד מחמיא לי”, מסבירה דניאל.

דניאל גרינבר עיצוב שיער

זוכרת שטענת בתוקף שזה לא יקרה ביניכם כשיצאת מ”האח”? מה בעצם השתנה?

“אתה יודע, יש משפט שאומר ‘Never Say Never’. קיבלתי המון ביקורות כמו ‘היא הולכת איתו בשביל פרסום’, ‘בשביל הכסף’ – אני לא צריכה פרסום, אני לא צריכה כסף, אני יוצאת עם אייל אך ורק בגלל האישיות שלו ומי שהוא”.

גם בגלל החבילה שיושבת בעבר, למרות שהתיק נסגר מחוסר ראיות?

“כל הפרשה הזאת שהייתה אז, זה כל כך לא הבן אדם. לאייל יש ילדה בת 12. אייל מכבד נשים הבעיה היא שיש נשים שלא מכבדות את עצמן”, פוסקת גרינברג. כלומר, רגע לפני שנשאלה איך היא מרגישה להיכנס לנעליה של האקסית שלו ואישה חזקה אחרת, רוסלנה רודינה, אז החליטה לעצור את השאלות. חבל.

דניאל גרינברג
עדן יוחנן עיצוב שיער
מחליק שיער IDO8435

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה