אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

5 מתכונים לגלידה ביתית וסורבה לפתוח איתם את הקיץ

מה הדבר הכי טוב בקיץ? אם אתם שואלים אותנו - הפינוקים.. הארטיקים, הגלידות, כל מה שהכי כיף לאכול, רק בקיץ...
מה הדבר הכי טוב בקיץ? אם אתם שואלים אותנו - הפינוקים.. הארטיקים, הגלידות, כל מה שהכי כיף לאכול, רק בקיץ...

בקיץ, ובמיוחד בקיץ הישראלי נדמה שכולנו מעבירים שעות רבות במקרר. בין אם פתחנו אותו כדי להתקרר קצת מהאוויר הנעים הבוקע ממנו, ובין אם אנחנו מחפשים משהו קר לשתות או לאכול כדי להקל על הטמפרטורות המכבידות, היד איכשהו נשלחת מעצמה אל הידית כמה פעמים ביום.

אז נכון שהמקרר טומן בחובו משקאות קרים, גלידות וארטיקים שקנינו בחנות ממיטב כספנו, אבל לא הרבה יותר כדאי לנשנש ממטעמים שהכנו לבד בבית? בטוח שגם אתם עניתם “כן”, ואנחנו מבטיחים לכם שזה אפשרי, וגם הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע להכין לבד בבית גלידות וסורבה.

לא, אל תיבהלו, לא מדובר במתכונים לגלידה ביתית שהם מורכבים אלא בדיוק להפך. מתכונים לגלידה שהם קלילים, פשוטים, וסופר טעימים שמאפשרים לכם לבחור את הטעמים האהובים עליכם, לשלוט בכמות הסוכר המוסף שאתם והילדים שלכם צורכים, ובעיקר, להנות מפינוקים טעימים בלי חומרים משמרים, צבעי מאכל או רכיבים וכימיקלים אחרים שאתם לא יודעים מה מקורם.

בקיצור, כדי להתחיל צריך רק את הרכיבים שאתם אוהבים, ומכשיר שייקר עוצמתי כמו CB103 של נינג’ה, שבאמצעות כנפי הערבול הייחודיות שלו ומגוון התוכניות מאפשר לכם לבחור בדיוק את המרקם המתאים לגלידה או לסורבה שלכם!

האופציה המפנקת – מתכון לגלידה על בסיס חלב מרוכז

אחת הדרכים הקלות והמהירות להכין בבית גלידה ללא מכונה, זה באמצעות שימוש בחלב מרוכז. החלב המרוכז מתוק וטעים ונותן לגלידה מרקם מוס אוורירי וחלק מבלי לקפוא לגושי קרח כמו שקורה לעיתים עם גלידה ביתית. הפעם נלך על גלידה בטעם ריבת חלב, שכולם אוהבים.

מה צריכים?

  • 1 מכל של שמנת מתוקה
  • חצי פחית חלב מרוכז
  • כף אחת גדושה של ריבת חלב
  • 5 עוגיות חמאה מפוררות

איך מכינים?

במיקסר מקציפים את מיכל השמנת לקבלת קצפת יציבה ואליה מקפלים את החלב המרוכז. מניחים את הכל בקופסה אטומה גדולה ומכניסים למקפיא ל-4 שעות. לאחר שהתערובת קפאה, מכניסים אותה אל תוך לתוך מיכל Power Nutri Bowl ומוסיפים אליה את ריבת החלב ואת פירורי העוגיות. מתקינים את מכלול הלהבים. בוחרים בתוכנית BOWL ובמקביל מסובבים את כנפי הערבול בזמן פעולת הערבול עד לסיום התוכנית. כעת יש לכם גלידה קרמית ועשירה שניתן לאכול רכה כמו שהיא, או להחזיר למקפיא לשעה להתייצבות נוספת ולהגשת כדורים עגולים ויפים.

האופציה הבריאה – מתכון לגלידה על בסיס יוגורט

אם אתם מחפשים אופציה פחות ממותקת עבורכם או עבור הילדים, גלידה על בסיס יוגורט היא אופציה נהדרת. אנחנו ממליצים על גלידה מפנקת על בסיס יוגורט, בננה, תמר וחמאת בוטנים, שיוצאת קרמית במיוחד, ואין מי שיכול לסרב לה ביום קיץ חם.

מה צריכים?

  • 2 בננות קפואות, חתוכות לרבעים
  • מיכל אחד של יוגורט 3% שומן שהקפאתם מראש
  • 3 תמרים קפואים
  • 2-3 כפות חלב
  • כף דבש \ מייפל \ סילאן ללא סוכר
  • כף גדושה חמאת בוטנים
  • 5-6 קוביות קרח

איך מכינים?

מכניסים את כל הרכיבים לפי הסדר אל תוך מיכל Power Nutri Bowl ומתקינים את מכלול הלהבים. בוחרים בתוכנית BOWL ובמקביל מסובבים את כנפי הערבול בזמן פעולת הערבול עד לסיום התוכנית. כעת יש לכם גלידת יוגורט קרמית ועשירה שניתן לאכול רכה כמו שהיא, או להחזיר למקפיא לשעה להתייצבות נוספת ולהגשת כדורים עגולים ויפים. אם יש ברשותכם תבניות לארטיקים, תוכלו למזוג את התערובת אל תוך התבניות ולהקפיא עד לקבל ארטיק מפנק וטעים.

האופציה העשירה – מתכון לגלידה על בסיס אינסטנט פודינג

אם אין לכם חלב מרוכז, ואתם מחפשים גלידה מעט יותר דחוסה, שקצת מזכירה של טעם של פעם, תוכלו ללכת על אופציה של גלידה על בסיס של אינסטנט פודינג, שמצריכה בסך הכל שני מרכיבים ומעט סבלנות. הפעם נלך על גלידת שוקולד קלאסית, אבל קחו בחשבון שהגלידה הזו הופכת ממש בקלות לכל טעם אחר. אם תשתמשו בבסיס וניל תוכלו להוסיף פירות הדר, ממתקי שוקולד, אגוזים, כל מה שתרצו כדי לקבוע את טעם הגלידה.

מה צריכים?

  • 1 וחצי כוסות חלב רגיל
  • 0.75 חבילה של אינסטנט פודינג בטעם שוקולד

איך מכינים?

בקערה גדולה, מניחים כוס של חלב. מוסיפים אינסטנט פודינג ומערבבים קלות עד שהאבקה נמסה. אל תערבבו יותר מדי בכדי שהתערובת לא תתעבה יתר על המידה, ולא תוכלו למזוג אותה.

מוזגים את התערובת אל תוך שני מגשיות של קוביות קרח. מניחים את המגשים במקפיא למשך 8 שעות לפחות, או כל הלילה. לאחר שהגלידה קפאה, מניחים את כל הקוביות הקפואות בתוך מיכל Power Nutri Bowl ומתקינים את מכלול הלהבים. בוחרים בתוכנית BOWL ובמקביל מסובבים את כנפי הערבול בזמן פעולת הערבול עד לסיום התוכנית. מוסיפים את חצי כוס החלב הנותרת ומעבדים למשך 35 עד 40 שניות למרקם חלק.

האופציה הפירותית – מתכון לסורבה מפנק

בשביל הסורבה שלנו לא תצטרכו הרבה, אבל אחרי שתכינו ותטעמו, לא תבינו איך חייתם בלעדיו לפני כן. הסורבה שלנו מוכן כמובן ללא חומרים משמרים וניתן להכין אותו ממש מכל פרי אפשרי. אנחנו ממליצים לרכוש שקיות מוכנות של פירות חתוכים וקפואים שימתינו במקפיא, ואז תוך דקות תוכלו כבר להתענג על קערה של סורבה טרי. הפעם נכין סורבה תות, אבל השמיים הם הגבול וניתן להכין סורבה גם משילובי פירות נהדרים כמו סורבה מנגו-אננס, סורבה בננה-פטל ועוד המון.

מה צריכים?

  • 1 כוס של תותים קפואים, נקיים וחתוכים
  • כף דבש \ מייפל טבעי\ סילאן

מכניסים את הרכיבים לפי הסדר אל תוך מיכל Power Nutri Bowl ומתקינים את מכלול הלהבים. בוחרים בתוכנית BOWL ובמקביל מסובבים את כנפי הערבול בזמן פעולת הערבול עד לסיום התוכנית. כעת יש לכם סורבה יציב ונפלא, מוכן לאכילה.  ניתן כמובן לשנות את רמת המתיקות שאתם מוסיפים לפי מה שאתם אוהבים ולפי מתיקות הפרי שבחרתם.

גלידת סורבה תותים מפנקת

האופציה המעוררת – כשאייס קפה הופך לגלידה

אם גם אתם מחובבי משקה האייס-קפה, אתם בטח תשמחו לדעת שממש בקלות ניתן להפוך אותו לגלידה! תתכוננו להתמכרות החדשה שלכם..

מה צריכים?

  • 1 כוס קפה חזק, מוכן כמו שאתם אוהבים, עם סוכר וחלב
  • 3 כפות גדושות של גבינת מסקרפונה

איך מכינים?

את הקפה החזק שהכנתם, מוזגים לתוך מגשיות קרח ומקפיאים למשך כמה שעות, עדיף לילה שלם. ביום למחרת מוציאים את קוביות הקפה, מכניסים אותן ואת גבינת המסקרפונה אל תוך מיכל Power Nutri Bowl ומתקינים את מכלול הלהבים. בוחרים בתוכנית BOWL ובמקביל מסובבים את כנפי הערבול בזמן פעולת הערבול עד לסיום התוכנית. אתם תקבלו תערובת קרמית ויציבה שניתן כמובן לאכול מדי או להקפיא בקופסה אטומה להתייצבות נוספת. 

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר