אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

חוסכים זמן עם הגריל של ג’ורג’ פורמן!

אחד מהדברים הכי טובים בגריל של ג'ורג' פורמן זו כמות הזמן שהוא חוסך בשל העובדה שאת האוכל הוא מבשל משני הצדדים.
אחד מהדברים הכי טובים בגריל של ג'ורג' פורמן זו כמות הזמן שהוא חוסך בשל העובדה שאת האוכל הוא מבשל משני הצדדים.

באופן מסורתי, צלייה זו פעולה שלוקחת הרבה יותר זמן, משום שבאמצע תהליך הצלייה, צריך להפוך את המזון אותו אנו מבשלים לצד השני, כדי שהוא יתבשל באופן אחיד וגם יקבל את סימני הצלייה הרצויים. יחד עם זאת, גריל מגע ביתי (החל מהגריל המקורי CHAMP, שהיה הגריל הראשון שהשיק את הטכנולוגיה כולה), מבשל את האוכל משני הצדדים בו זמנית, באמצעות טכנולוגית הלחיצה עם הפלטות החמות שנוגעות במזון מלמעלה ולמטה כאחד. המשקל הכבד שאתם מרגישים כאשר אתם מרימים את מכסה הגריל שלכם נמצא שם מסיבה מסוימת, ומטרתו ללחוץ את המזון כך שהחום יחדור למזון והוא יתבשל כהלכה.

האם אי פעם תהיתם למה החלק העליון של גריל ג’ורג’ פורמן שלכם מעט כבד? זהו חלק קריטי מהעיצוב של המוצר משום שהוא תורם לבישול האיכותי של המזון. המכסה והפלטה העליונה שהגריל לוחץ את המזון כמו שצריך, כך שהבישול או הצלייה יהיו אחידים הן בצד העליון של המזון אותו אתם מכינים, והן בתחתית המזון. מכסה קל יותר במשקל יתכן ולא ילחץ את המזון כהלכה מה שיוביל לתוצאות בישול או צלייה לא אחידות.

גריל בריאותי משפחתי גדול- George Forman 25040-56

כאשר אתם מבשלים בעזרת הגריל הבריאותי הביתי שלכם, חשוב מאד לוודא כי לקחתם את הקיצוץ בזמן הבישול בחשבון לפני שהתחלתם, כך שלא תבשלו את המזון יתר על המידה או חלילה תשרפו אותו. כלל אצבע חכם שמומלץ שינחה אתכם הוא שכל דבר מלבד עוף כדאי לבשל בפחות מ-10 דקות. אם יש לכם את המדריך למשתמש שהגיע עם הגריל, תוכלו לבדוק את טבלת זמני הבישול המופיעה בו ולראות אם המזון הספציפי שאתם רוצים להכין נמצא בה, וכך לראות מה זמן הבישול המדויק עבורו. אם אין לכם את המדריך או שאיבדתם אותו, תוכלו להשתמש בטווחים המפורטים מטה כנקודת יחס לבישול שלכם.

  • המבורגר (מהודו או בקר) – 4 עד 6 דקות, תלוי בעובי הקציצה אותה אתם מכינים. הוסיפו דקה אחת או שתיים לזמני הבישול אם מדובר בקציצה שנכנסה אל הגריל קפואה
  • נקניקיות – 4 עד 5 דקות
  • סטייק – 4 עד 8 דקות, בהתאם לעובי הנתח
  • עוף – בין 10 ל-13 דקות, בהתאם לעובי הנתח ולסוג הנתח אותו אתם מכינים
  • הודו – בין 9 ל-11 דקות, בהתאם לעובי הנתח ולסוג הנתח אותו אתם מכינים
  • כריכים או טורטיות – בין 3 ל-4 דקות
טורטיות בשר בטוסטר של ג'ורג' פורמן

המוצרים שאתם חייבים להכיר

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר