אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

זקן היפסטר מלא – צעד אחר צעד

גם נוח, גם גברי, גם טרנדי – לכו גם אתם על מראה הזקן המלא
גם נוח, גם גברי, גם טרנדי – לכו גם אתם על מראה הזקן המלא

הזקן המלא הוא פתרון מצוין עבור אלה מכם שלא מחפשים התעסקות מיותרת. אתם רק צריכים לתת לזקן שלכם לצמוח ולהתמלא, לשרוד את השלב ההתחלתי המגרד, והנה יש לכם מראה טרנדי שכיף לשמר במיוחד בחורף. אבל קחו בחשבון שגם את הזקן המלא צריך לתחזק. הנה כמה צעדים להשגת המראה.  

צעד ראשון

התחילו כמובן עם זקן מלא, לא מסודר. קחו מכונת תספורת או מכונה לסידור הזקן, הלבישו עליה מסרק ובחרו במסרק באורך שני מילימטר.

צעד שני

התחילו בלחי שמאל. סרקו את הזקן כלפי מטה עם מסרק, והתחילו לעבור על הזקן מכיוון הלחי, בזווית ישרה, כלפי למטה אל הצוואר עם המכונה והמסרק עליה. פעולה זו תנקה את כל השערות הסוררות והארוכות במיוחד.

צעד שלישי

בצעו את אותו הצעד על לחי ימין, ואז על קדמת הזקן מתחת לשפה התחתונה וכמובן, על השפם.

צעד רביעי

השתמשו באורך הנמוך ביותר של המכונה, או השתמשו בסכין גילוח כדי להתחיל לנקות. התחילו לעבוד מתחתית הזקן, בחלק בו הוא מסתיים, עד אל הצוואר והגרוגרת ונקו לחלוטין את כל השערות הסוררות. הקפידו ליצור קו ברור, נקי ויפה בין הזקן לצוואר החשוף.

צעד חמישי

בצעו את הניקוי גם על הלחי, כאשר אתם יוצרים קו ברור בין הלחי לתחילת הזקן ומנקים היטב עם הסכין כל שערה סוררת עד למעלה הלחי. בצעו זאת על שתי הלחיים כמובן.

צעד שישי

אם שיער השפם שלכם ארוך מדי, תוכלו לקצץ אותו בעזרת מסרק צפוף ומספריים קטנות. הלבישו את המסרק על החלק הארוך בשפם, וגזרו עם מספריים כל שערה ארוכה שפורצת החוצה.

צעד שביעי

מרחו שמן לטיפוח הזקן והשפם לאחר שסיימתם למראה נקי, מבריק ומלא, ולמטרות טיפוח השיער וריכוכו.

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה