אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

הסוד לגילוח ראשון חלק ומושלם – המדריך לגילוח ראשון לנער המתבגר

אם הגיע זמנכם סוף סוף להתגלח בפעם הראשונה, הגעתם למקום הנכון! אנחנו כאן כדי להעביר את כל הידע שצברנו בנושא גילוח, ישירות אליכם, כי אנחנו רוצים לוודא שתקבלו את הגילוח הכי קל ובעיקר, עדין ונעים, לכבוד הפעם הראשונה שלכם. אז אל חשש, עם הטיפים והטריקים שלנו, אתם תהיו מאסטרים בגילוח, בקלי קלות.
אם הגיע זמנכם סוף סוף להתגלח בפעם הראשונה, הגעתם למקום הנכון! אנחנו כאן כדי להעביר את כל הידע שצברנו בנושא גילוח, ישירות אליכם, כי אנחנו רוצים לוודא שתקבלו את הגילוח הכי קל ובעיקר, עדין ונעים, לכבוד הפעם הראשונה שלכם. אז אל חשש, עם הטיפים והטריקים שלנו, אתם תהיו מאסטרים בגילוח, בקלי קלות.

המוצרים:

הכנה

הדבר הראשון הוא לבחור את המוצרים האידיאלים להכנה לגילוח. אם זה ג’ל לגילוח, קרם לחות או משחה, אנחנו מציעים לבחור מוצרים שמכילים שמנים טבעיים כמו שמן חוחובה או ארגן. רכיבים אלה מוסיפים לחות אל השיער ואל העור, ומבטיחים גילוח חלק.

הגילוח

כשזה מגיע לגילוח עצמו, תצטרכו לבחור בין קצף גילוח, ג’ל גילוח או קרם גילוח. אנחנו ממליצים להשתמש בג’ל שקוף לפעם הראשונה שלכם, כדי שתוכלו לראות באופן ברור יותר מה אתם עושים ואיזה חלק אתם מגלחים.

לאחר הגילוח

טיפול אחרי הגילוח הוא חלק הכרחי משגרת הטיפוח שלכם, משום שאתם חייבים להרגיע ולקרר את העור בכדי לעזור לו להחלים. אנחנו ממליצים על משחה או קרם לחות שמכילים אלוורה, משום שהיא עוזרת להרגיע את העור ולהאיץ את החלמתו.

קרם לחות

הגילוח:

לפני הגילוח

בכל הנוגע לגילוח, הכנה נכונה צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. הצעד הזה יעזור לכם להכין את העור שלכם לגילוח חלק במיוחד. אנחנו ממליצים על שימוש בסבון רחצה מיוחד לפנים עם מים חמים, כדי לפתוח את הנקבוביות ולהרים את השיער כדי שיהיה מוכן לגילוח.

בנוסף, בחירת מכונת גילוח מתאימה, בעלת ציפוי אנטיבקטריאלי ומנגנון המרים את השערות ומונע חיכוך חוזר של העור יעזרו מאוד.

הכלים הנכונים

מראה טובה ותאורה נכונה הם כלי מפתח בדרך אל הגילוח המושלם. חשוב שתהיו מסוגלים לראות בבירור מה ואיפה אתם מגלחים כדי להימנע מפריחה, פצעונים או חתכים מיותרים, כמו גם לאתר את השערות הקטנות שלא נקצצו במעבר הראשון עם הסכין או המכונה.

כיוון הגילוח

גם אם זה לפעמים מפתה לבחור בכיוון ההפוך, תמיד תגלחו עם כיוון צמיחת השיער. זה המפתח לגילוח שלא מגרה את העור והדרך להימנע מחתכים או פריחה.

קחו את הזמן

חשוב שתגלחו לאט ובזהירות ולא בזריזות או בחופזה. גילוח איטי וזהיר יעזור לעור שלכם להחלים, יבטיח שתמנעו מחתכים מיותרים וגם ישיג לכם בסופו של דבר מראה טוב, נקי ואחיד יותר.

גילוח רטוב

הוסיפו קצת מים לתהליך הגילוח! גילוח רטוב זה פתרון מעולה כשאתם רק מתחילים את צעדיכם הראשונים בעולם הגילוח. המים הנספגים על ידי זקיקי השיער הופכים אותם לרכים ומוכנים יותר לתהליך הגילוח. המים החמים גם ממריצים את שרירי הפנים מה שמסייע לשערות לעמוד ישר, כך החיתוך קל ונקי יותר.

לאחר הגילוח

הטיפול לאחר הגילוח הוא שלב הכרחי בתהליך. אנחנו ממליצים למרוח מעט משחה לאחר הגילוח או קרם לחות כדי לעזור לסגור את הנקבוביות בפנים ולהרגיע כל גירוי אפשרי בעור שנוצר בעקבות הגילוח. הקרם יעזור גם למנוע אדמומיות מיותרת בפנים והופעת פריחה בהמשך.

מכונת גילוח למתבגרים

איזה מכשיר גילוח כדאי לבחור?

עבור גילוח ראשון, אנו מאד ממליצים על מכונות גילוח בעל ציפוי אנטיבקטריאלי – למניעת העברת מחלות וזיהומים והפחתת גירוי ואדמומיות העור. בנוסף, השתמשו במכונה עם להבי LiftLogic-מכונה המשלבת להבים קצרות וארוכות להבטחת גילוח קרוב ונוח.

 אנחנו ממליצים על שימוש במכונת הגילוח הרוטורית שהיא גם מכונת תספורת (עם אביזר ייעודי לכך) לגילוח הראשון שלכם, משום שהעיצוב הייחודי והמאפיינים שלה מותאמים כדי להבטיח גילוח נוח ועדין מאד.

נוחות

למכונה הזו יש להבי נוחות היברידיים אשר חותכים את השיער מאד בעדינות ישירות על העור או מעט מעליו, מה שמבטיח גילוח נקי וקרוב מאד עם סיכוי מופחת לגירוי או פריחה – אידיאלי עבור גילוח ראשון. המסרקים הייחודים של המכונה מרימים שערות השוכבות נמוך על פני העור כלפי מעלה, כדי שיוכלו להיחתך על ידי הלהבים בקלות, ולמנוע שערות הצומחות כלפי פנימה.

XR1550 מכונת גילוח רוטורית + מכונת תספורת Remington

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה