אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

הוסיפו “חום” אל חדר השינה שלכם

כשרוב האנשים חושבים להוסיף אח או קמין אל הבית שלהם, כנראה שחדר השינה לא יהיה המקום הראשון בו הם יחשבו למקם אותו, אבל אנחנו כאן לספר לכם שזה המקום המושלם בדיוק בשביל זה!
כשרוב האנשים חושבים להוסיף אח או קמין אל הבית שלהם, כנראה שחדר השינה לא יהיה המקום הראשון בו הם יחשבו למקם אותו, אבל אנחנו כאן לספר לכם שזה המקום המושלם בדיוק בשביל זה!

כאשר אנשים עושים שיפוץ, עיצוב מחדש או אפילו ריענון קליל לעיצוב הפנים של הבית שלהם, חדר השינה הוא המקום אליו יגיעו אחרונים בתכנון, או שהם יקדישו לו הרבה פחות זמן, מחשבה וכסף מאשר לשאר חדרי הבית.

חדר השינה שלכם הוא חשוב מאד! שינה טובה היא הבסיס לחיים טובים, ולכן חדר השינה שלכם חייב להיות מקום נוח ומרגיע, שתהיה בו את הטמפרטורה המתאימה, ובסך הכל, שזה יהיה מקום שאתם שמחים להגיע אליו בסוף כל יום. בשל כל אחת מהסיבות הללו, כדאי לכם למקם קמין בחדר השינה שלכם, וכאשר ליסה קאנינג מעצבת חדר שינה, היא מאד אוהבת להכניס קמינים, כפי שעשתה בפרויקטים המופיעים בתמונות.

 

אח או קמין חשמלי יכולים להוסיף אווירה מיוחדת לכל חדר, אך במיוחד אל חדר השינה. האח החשמלי הזה מסדרת opti-myst מאפשר לחלק את החדר לחלקים שונים, אך עדיין קושר אותם יחדיו במראה אחד, ומוסיף את היופי לכל אחד מחלקי החדר. בין אם אתם מתכוננים לצאת אל היום החדש בבוקר, או להירגע לפני השינה בערב, אתם צופים בלהבות המרצדות ומרגישים איך השלווה ממלאת את גופכם. יחידת החימום הנוספת היא אופציונלית, וניתן להוסיף אותה אם אתם זקוקים גם לחימום. קמין שהוא בו זמנית גם רומנטי וגם מרגיע, יכול להכין בדיוק את האווירה הנכונה בחדר השינה שלכם לערב רגוע ונעים.

ישנם קמינים פשוטים ביופי שלהם, אך כאלה שעדיין מוסיפים כל כך הרבה יופי אל עיצוב חדר השינה. חלק מהקמינים בעלי אפשרות חימום ומאפשרים חימום של האזור היחיד בו אתם נמצאים בהתארגנות שלכם בבוקר, ללא הצורך לחמם את הבית כולו, חוסך לא מעט אנרגיה. אז במקום להדליק את החימום בבית כולו, חימום החדר בו אתם מבלים את רוב זמנכם זו הבחירה היעילה ובהחלט גם החסכונית ביותר. הקמינים של DIMPLEX אפקטיביים מאד, ועלות חימום בהם היא ממש זעירה.

לצד זאת, קיימים גם קמינים שבנויים כמו אח עם אדן המוסיפים אסתטיקה מרשימה ומעוררת התפעלות אל כל חדר, ולחלוטין זכאים לקיר שלם משל עצמם. הם משדרגים את החדר כולו, ומשרים אוירה של שלווה ורוגע מוחלט. הקמינים הללו מיועדים ליצור תפאורה מרגיעה באמצעות הלהבות המרשימות וכמובן היופי המרשים שהם מוסיפים לחלל. באמצעות קמינים כאלה תוכלו ליצור לכם סביבה שבאמת תרצו לבלות בה זמן רב, זמן של רגיעה ושקט. הם יוצרים אווירה בה תרצו לשהות, להעביר זמן רב ולהנות מרגעי הרגיעה בסופו או תחילתו של כל יום. כאשר אתם חושבים על חדר השינה שלכם, האם יש לכם בו את  החום, הסטייל והנוחות המוצעים לכם על ידי הקמינים של DIMPLEX? תוספת אחת פשוטה כזאת יכולה לשנות לכם את חדר השינה, ואת החיים.

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה