אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

4 דרכים לשמור על חימום הבית בחורף

קשה לטעון שהחורף בישראל הוא חורף קשה במיוחד, ועם זאת, מידי שנה ישנם לא מעט ימים, אשר גורמים גם לאנשים העמידים ביותר בפני קור לרעוד מעט. בדיוק מסיבה זו, הכנו עבורכם מספר דרכים וטיפים טובים, אשר יסייעו לכם לחמם את הבית ביעילות.
קשה לטעון שהחורף בישראל הוא חורף קשה במיוחד, ועם זאת, מידי שנה ישנם לא מעט ימים, אשר גורמים גם לאנשים העמידים ביותר בפני קור לרעוד מעט. בדיוק מסיבה זו, הכנו עבורכם מספר דרכים וטיפים טובים, אשר יסייעו לכם לחמם את הבית ביעילות.

דאגו לאיטום טוב

איטום נשמע כמו עניין שולי, אך חשוב להבין כי בכל הנוגע לטמפרטורה בבית, לחריצים שיש לנו בין החלונות, הדלתות ואפילו התקרה – יש תפקיד משמעותי בבריחה של חום.

בכל הנוגע לחלונות, ניתן להדביק עליהם נייר בועות (כן, זה הידוע כ”נייר פצפצים”), אשר משמש כאמצעי איטום ובידוד נהדר. באשר לדלתות, רצוי לרכוש פסי איטום ולחבר אותם לדלת הכניסה, על מנת למנוע מהחום לצאת דרך הסדקים. את התקרה יש לאטום באמצעות חומר מבודד ייעודי.

סגרו את הדלתות

זוכרים שההורים תמיד היו מפצירים בנו לסגור את הדלתות כדי “שלא יכנס קור”? מתברר שהם צדקו.

בהמשך ישיר לנושא האיטום – שמירה על טמפרטורה נעימה בבית עשויה להפוך למשימה בלתי אפשרית כאשר אנו שוכחים לסגור את הדלתות הפנימיות, ובייחוד כאשר מדובר בבית גדול יחסית, שכן החום החמקמק מתפזר באופן בלתי אחיד בין חדרי הבית ואינו “נכלא” בחלל אחד. בקיצור, יצאתם מחדר השינה אל הסלון? סגרו את הדלת אחריכם.

 

רכשו שטיחים

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים: אנשים המוקירים שטיחים, וכאלה שלא יכולים לסבול אותם. גם אם אתם נמנים עם הסוג השני, חשוב להבין כי טמפרטורת הגוף צונחת בעיקר כאשר הרגליים והראש שלנו אינם מחוממים כראוי. על אף שגרביים משמשות כפתרון מסוים למצב זה, אין ספק כי שטיחים הם הפתרון האידיאלי ביותר לשמירה על רגליים חמימות ועל טמפרטורה סבירה. ולא, לא חייבים שטיח מקיר לקיר. שטיח קטן ליד הספה בסלון עליו תוכלו להניח את הרגליים בעת צפייה בטלוויזיה, יכול לעשות את העבודה מעולה.

השתמשו ברדיאטור

רדיאטורים: רדיאטור מסורתי – רדיאטור המכיל צלעות הממולאות בשמן וגוף חימום, אשר מטרתו לחמם את השמן ולהפיק חום, ורדיאטור “ירוק” – רדיאטור הפועל באמצעות סירקולציה של אוויר. גוף הרדיאטור מחמם את הצלעות, האוויר הקר עובר דרכן ובמקומו יוצא אוויר חם. בשונה ממכשירי חימום אחרים, כמו למשל מזגן ומפזר חום, רדיאטור ירוק הוא חסכוני בחשמל ואינו מייבש את האוויר. בנוסף, רדיאטור איכותי לרוב יאפשר שליטה על עוצמת החימום ויכיל תרמוסטט חכם, אשר ישמרו על חום אחיד בחלל החדר וימנעו בזבוז של חשמל. הרדיאטור הירוק נחשב גם לרדיאטור “מוגן”, כיוון שהוא מאפשר הפעלת צד אחר בלבד והוא בנוי כך שצלעותיו אינן חדות – עניין ההופך אותו לאמצעי חימום מושלם בסביבת ילדים.

רדיאטור מורפי ריצ'רדס 11 צלעות

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר