אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

גולגול מרושל עם שוונצים – צעד אחד צעד

מי מאתנו לא רוצה את המראה המוקפד אך מעט מרושל, שנראה כל כך נשי וסקסי, וכל כך טבעי בו זמנית? כך תשיגי אותו.
מי מאתנו לא רוצה את המראה המוקפד אך מעט מרושל, שנראה כל כך נשי וסקסי, וכל כך טבעי בו זמנית? כך תשיגי אותו.

לפעמים כל מה שאת רוצה לעשות, במיוחד ביום שיער גרוע, זה לאסוף את השיער ולצאת ליום שלך. המראה הבא הוא מראה שיכול לעבוד לך מעולה, וניתן להשיג אותו במהירות אבל מבלי להתפשר על התוצאה הסופית. בואו נתחיל!

צעד ראשון

המראה הזה עובד מעולה כשאת קמה בבוקר והשיער פשוט לא מסתדר, והוא מומלץ בעיקר על שיער יבש. אם את רוצה, תוכלי לבצע אותו גם על שיער חפוף, רק ודאי כי את מייבשת אותו היטב עם פן לפי שאת מתחילה.

צעד שני

סרקי את השיער לצורת השביל הרצוי. המראה הזה מוצלח גם עם שביל באמצע וגם עם שביל בצד, אבל אנחנו ממליצים דווקא לסרק את השיער אחורה. לאחר שסיימת להתיר קשרים, קחי מסרק, השחילי אותו מתחת לשיער במרכז הקודקוד וסרקי מעט את השיער פנימה כדי ליצור קצת נפח.

צעד שלישי

אחזי בכל השיער ביד אחת, ועם היד השנייה התחילי לסובב וללפף את השיער סביב עצמו. הקפידי לא למתוח יותר מדי את השיער שעל הקרקפת כדי שיישאר מעט נפוח ומרושל. כשכל השיער מלופף,  גלגלי אותו מן הקצוות פנימה כדי ליצור צורת ספירלה. הדקי את הספירלה מעל העורף עם גומייה, ואחזי אותה היטב עם סיכות כדי שתישאר במקומה.

צעד רביעי

קחי מקל חד, או קצה של מסרק, ובעדינות התחילי למשוך שערות בודדות מתוך השיער על הקרקפת. משכי שערות מעל לכל אוזן ולכל אורך מסגרת השיער. משכי חלק מן השערות אל מאחורי האוזן, וחלק מהן מלפניה. הקפידי למשוך רק קומץ שערות כל פעם כדי שלא להראות מרושלת מדי.

צעד חמישי

במידה ומשכת יותר מדי שערות, אל חשש. קחי מברשת שיניים נקייה והברישי את השערות הסוררות חזרה אל תוך הגולגול. תוכלי גם להצמיד קצוות בחזרה באמצעות סיכה.

בכמה פעולות פשוטות קיבלת מראה קליל וטבעי, שיחמיא לכל אחת.

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר