אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

ברוכים הבאים לאזור הנוחות עם שואב אבק של שארק

בשנים האחרונות נכנסו לחיינו שואבי האבק הנטענים ושידרגו את חווית ניקוי הבית מהמטאטא והיעה המוכרים, אבל עדיין, איך נאמר זאת, לנקות את הבית זו לא משימה כיפית במיוחד... בשארק נינג'ה משקיעים המון משאבים כדי שתהיה לכם חווית שאיבה הכי נוחה ויעילה שיש
בשנים האחרונות נכנסו לחיינו שואבי האבק הנטענים ושידרגו את חווית ניקוי הבית מהמטאטא והיעה המוכרים, אבל עדיין, איך נאמר זאת, לנקות את הבית זו לא משימה כיפית במיוחד... בשארק נינג'ה משקיעים המון משאבים כדי שתהיה לכם חווית שאיבה הכי נוחה ויעילה שיש

בואו נודה באמת – מי מאיתנו לא מעדיף לרבוץ על הספה מאשר להתחיל לנקות? ניקיון הבית היא בטופ 5 חוויות שיש לבצע במהלך היום, אם זה בגלל הילדים שמתרוצצים, או בעלי החיים שמלכלכים בלי הפסקה (עם נשירת פרווה בלתי נגמרת), והחלונות פתוחים ומזרימים אבק פנימה, ותרצו או לא תרצו – הבית זקוק לניקיון. אז אחרי שעשינו את הצעד האמיץ והתחלנו בשאיבת אבק צריך גם לטפל בשואב עצמו –לנקות את המברשת מלכלוך או לגזור שיער תקוע (ממש להתעסק עם הג’יפה), לוודא שהסוללה טעונה מספיק כדי שנספיק לנקות את כל הבית בפעם אחת, ועוד לא דיברנו על תהליך השאיבה עצמו שמצריך לנקות מתחת לספות, מיטות ועוד מקומות לא נגישים שכרוכים במאמץ פיזי וכל מיני סוגים של התכופפויות והשתטחויות. בשארק, המותג האמריקאי מבית שארק–נינג’ה מבינים זאת היטב ומשקיעים משאבים רבים במחקר ופיתוח טכנולוגי, רק בשביל שיהיה לנו פשוט יותר נוח.

שואב אבק נטען – כריש בנוחות

מאז שחברת שארק–נינג’ה פרצה לחיינו, , גילינו את מקצועיות ומומחיות המותג האמריקאי בכל הקשור למוצרי חשמל בכלל ובשואבי אבק בפרט. חברת שארק, המתהדרת במחלקת מחקר ופיתוח מהמתקדמות בעולם, החליטה לעבור לשלב הבא ולייצר שואב אבק שמעוצב במיוחד לצרכן. בעוד שואבים מתחרים מדברים על מחיר או במונחים טכנולוגיים שלא מובנים לאף אחד, שואב האבק של שארק מסתכל על הצרכן ושואל – מה אני יכול לעשות בשבילך?

שקופית קודמת
שקופית הבאה

זה לא אנחנו, זה אתם – הצרכנים

חברת שארק מבינה שבסופו של דבר, את הצרכן מעניין התועלת ולא הפיצ’ר – אז מה בעצם יוצא לך מזה? הקו המנחה את המשאבים הטכנולוגיים בשואב האבק שארק, הוא בראש ובראשונה חווית שאיבה נוחה, הכי נוחה שאפשר, בעזרת הנדסת אנוש ששמה את הצרכים של המשתמש במוצר בראש סדר העדיפויות שלה. בעזרת טכנולוגיית ZERO M (אפס תחזוקה שוטפת) עם מבנה המסרקים הייחודי, נמנעת הסתבכות של שערות במברשת – ארוכות וקצרות כאחד וגם של כל סוגי חיות המחמד, כך שאינכם צריכים לדאוג לגזור את השערות שנתקעו על המברשת (אנחנו יודעים – זה ממש לא כיף…). כמה פעמים הרגשתם שנשבר לכם הגב אחרי שאיבה? עם שואב האבק שארק, אתם לא צריכים להתכופף יותר בזכות המוט הגמיש שמתאים את עצמו לכל המקומות, גם אלו שחשבתם שבחיים לא תצליחו להגיע אליהם ולשאוב. אין ספק, שהדובדבן שבקצפת הוא הסוללה של שואב שארק, שבמקרה הזה – השמחה גדלה פי שניים! שתי סוללות חזקות ואיכותיות, בזמן שאחת פועלת, השנייה נטענת. כך, לא תצטרכו להפסיק את השוונג ולעצור את הניקיונות באמצע העבודה, כדי להמתין שהסוללה תטען (כי למי יש זמן לחכות?).

ביצועים מעולים ועוד נוחות מקסימלית, שווה שארק

לצד המחשבה על נוחות הצרכן, על היעילות בזמנים ובפתרונות האחסון, חברת שארק לא מורידה מערך הביצועים של שואב האבק ודואגת לצייד את המכשיר הנוח בתוכן המתקדם ביותר – מנוע חזק, אטימה מלאה לאורך השואב, מכל אשפה גדול במיוחד, סוללות איכותיות ועוד. נקודת המוצא שלהם היא לאפשר ללקוח מוצר שמעבר למצוין, הוא גם יעניק תפוקת עבודה לשנים רבות ובאחריות מלאה, כך שלא תצטרכו להחליף את שואב האבק שארק לעוד הרבה זמן – יש לכם שואב מעולה וראש שקט עם חמש שנות אחריות על השואב ושנתיים על הסוללה.

אז מה כתבו על השארק החדש שלנו?

עד שתצליחו להתנסות בעצמכם בנוחות החדשה של שארק ולהבין בדיוק במה מדובר ואיך זה הולך לשנות את הדרך בה ניקיתם את הבית עד כה, בואו לראות מה אחרים אומרים על חווית השימוש בשארק (ספוילר: אתם עומדים לשמוע את המילה “נוח” הרבה!)


סרטון ממבחן השואבים בערוץ 13:

פרסום שארק בידיעות אחרונות
כתבה בוואלה על שארק

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה