אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

ארוחה מושלמת עם הגריל של ג’ורג פורמן

אוהבים לבשל? מעדיפים להזמין או לאכול במסעדה? אם אתם רוצים להתחיל אכול בריא יותר ולבשל יותר בבית הגריל של ג'ורג' פורמן הוא הפתרון המושלם בשבילכם.
אוהבים לבשל? מעדיפים להזמין או לאכול במסעדה? אם אתם רוצים להתחיל אכול בריא יותר ולבשל יותר בבית הגריל של ג'ורג' פורמן הוא הפתרון המושלם בשבילכם.

בין אם אתם ממש רוצים להתחיל לבשל בבית יותר (ושזה גם לא ייקח לכם יום שלם), בין אם חשוב לכם לאכול בריא יותר, או בין אם מתחשק לכם פשוט לצמצם את כמות הסירים והמחבתות בהם אתם משתמשים, הגריל הבריאותי הביתי של ג’ורג’ פורמן הוא הפתרון המושלם למטבח שלכם.

אנו ממשיכים לחדש כדי שאתם תוכלו להמשיך לבשל בדרך שאתם רוצים. הוספנו כמה שדרוגים מעולים אל הגריל הקלאסי והאמין שלנו, כולם תוכננו כדי שאתם תוכלו ליצור מנות טעימות ומהירות בנוחות המטבח הביתי שלכם.

ארוחות מהירות

כמה מתסכל זה להגיע הביתה אחרי יום ארוך של עבודה, כשאתם ממש רעבים, אבל צריכים לחכות עד שהתנור יתחמם במלואו לפני שאתם בכלל יכולים להתחיל לחשוב על מה להכין?…

עם הגריל הבריאותי של ג’ורג’ פורמן, אין שום צורך להמתין יותר. פונקציית החימום המתקדמת מעלה את טמפרטורת הגריל בקלות, מה שמסייע לכם לשים אוכל על השולחן, הרבה יותר מהר מבעבר. הגריל שומר על טמפרטורה אחידה לאורך כל תהליך הבישול, בכדי לקבל תוצאות עקביות ואחידות.

בישול מגוון

בין אם אתם מבשלים עבור אדם אחד או עבור שישה, הגריל של ג’ורג’ פורמן יתאים בדיוק לצרכים שלכם. דגים, בשרים או ירקות, יש מגוון מתכונים שמתאימים במיוחד בשבילכם.

ניקוי קל

ניקוי קל ללא טרחה תמיד היה בראש סדר העדיפויות שלנו. ציפוי הנון-סטיק העדכני הופך את פעולת הניקוי לקלה יותר מאי פעם. הציפוי נקרא Advanced George Tough™ והוא פי שלוש יותר עמיד*, ללא כימיקלים (PFOA) ובעיקר, ללא צורך בשמן או חמאה בבישול למניעת הדבקה.

*בהשוואה לציפוי standard George Tough™ 

המוצרים שאתם חייבים להכיר

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר