אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

ארבעת המאפיינים המוצלחים ביותר בקמינים של DIMPLEX

אם תיקחו את כל המאפיינים של אח הבוער על עצים ותוסיפו לו את המגוון הענק של מאפיינים הקיימים בקמינים חשמליים, המתעלים על אלו של אח עצים רגיל, תקבלו את הקמינים של DIMPLEX.
אם תיקחו את כל המאפיינים של אח הבוער על עצים ותוסיפו לו את המגוון הענק של מאפיינים הקיימים בקמינים חשמליים, המתעלים על אלו של אח עצים רגיל, תקבלו את הקמינים של DIMPLEX.

אם תיקחו את כל המאפיינים של אח הבוער על עצים ותוסיפו לו את המגוון הענק של מאפיינים הקיימים בקמינים חשמליים, המתעלים על אלו של אח עצים רגיל, תקבלו את הקמינים של DIMPLEX. בדיוק כפי שחשוב לבחור את מעמד הטלוויזיה המושלם כדי שיתאים לצרכי החדר האסתטיים, כך חשוב לבחור את האח שיש לו את המאפיינים העיקריים להם אתם זקוקים בכדי ליצור בדיוק את האווירה אותה אתם מדמיינים. ישנם כל כך הרבה דגמים של קמינים שתוכלו לבחור מהם, אז הנה כמה מהמאפיינים האהובים עלינו של הקמינים של DIMPLEX, כדי לעזור לכם בתהליך הבחירה!

קולות אמיתיים של אח

מספר רב של קמינים מבית DIMPLEX, כולל דגם Opti-V החשמלי, מציעים חווית סאונד אותנטית, אותה ניתן להפעיל על ידי שלט רחוק. המשמעות של מאפיין זה היא שתוכלו להנות מרחש פצפוץ העץ הנעים והמרגיע, ללא כל הבלגן וההתעסקות הכרוכה בסחיבת עצים, ניקוי פיח ותפעול אח בעירת עצים אמיתית.

יעילות חימום ואנרגיה

לא נוכל לדבר על המאפיינים האהובים עלינו מבלי להזכיר את הטכנולוגיה הייחודית הזו. הפטנט החדשני של המערכת מאפשר למערכת לנצל פחות אנרגיה מאשר תנור אינפרה אדום קוורץ, על ידי כך שבאופן אוטומטי היא מכוונת את מהירות המאוורר ומתח החימום על מנת להתאים לדרישות ולטמפרטורת החדר באופן בטוח ומדויק. אנו שומעים לעיתים קרובות את המיתוס על כך שקמין חשמלי מקושר עם הוצאות גדולות, ואנחנו כאן כדי לומר: זה פשוט לא נכון.

בולי עץ במראה אמיתי

בולי העץ של DIMPLEX, אשר מצוירים ביד, אחד אחד, מעוצבים על פי בולי עץ אמיתיים בכדי ליצור את הריאליזם המרשים, כאשר רבים מהם נערמים בשכבות על מנת ליצור עומק גדול יותר. חלק מן המוצרים שלנו גם כוללים זוהר LED פנימי, פטנט של DIMPLEX, ואת טכנולוגית הגחלים הלוחשות שמאירות בקונצרט מרשים ביחד עם הלהבות. התוצאה: אותנטיות מרשימה יותר וקסם שלא ניתן להשתוות לו.

עיצוב הבית עם קמין

מרגישים שהגיע הזמן להוסיף קצת חמימות אל סלון הבית שלכם? אפשרויות העיצוב עם קמינים חשמליים הן אינסופיות, ותלויות רק בדמיון שלכם. החופש למקם את האח החשמלי בדיוק היכן שתרצו בתוך החלל חייב להיות אחד מהמאפיינים העיקריים בקמינים החשמליים שלנו. ללא דרישות מבניות מסובכות, כמו הצורך בארובה או בפתחי אוורור, האפשרויות להתקנת האח במיקומים שונים הן כמעט אינסופיות!

אלה היו כמה מהמאפיינים האהובים עלינו במיוחד בקמינים החשמליים של DIMPLEX. האם הצלחנו לקלוע גם למאפיין האהוב ביותר עליכם?

אם תרצו מידע נוסף על קמינים חשמליים, או אם אתם מעוניינים לרכוש אח חשמלי לבית שלכם, צרו איתנו קשר.

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה