אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

עיצוב הבית בעזרת קמינים חשמליים

עיצוב בעזרת קמינים בכמה צעדים פשוטים שיהפכו את הבית למפלט שקט וחם.
עיצוב בעזרת קמינים בכמה צעדים פשוטים שיהפכו את הבית למפלט שקט וחם.

תחום עיצוב הפנים, אשר הולך ומשתכלל משנה לשנה, לא מפסיק לחדש ולהפתיע אותנו עם אלמנטים ייחודיים, שמטרתם לשדרג את מראה הבית שלנו משמעותית ולהפוך אותו מפשוט ולעיתים אפילו סתמי, לכזה שיגרום גם לאנשים האדישים ביותר לפלוט קריאת התפעלות. אחד החידושים האחרונים בתחום עיצוב הפנים, הוא ללא ספק קמינים, אשר מתאפיינים במראה מרהיב ויוצרים תחושה של ביתיות וחמימות בחלל שבו הם מותקנים.

מהם קמינים?

קמינים הם אביזרי עיצוב, הפועלים לרוב על בסיס חשמלי ומדמים אח בוערת. בשונה מאח אמיתית, הפועלת באמצעות בולי עץ ואש ומטרתה לחמם את החלל, הקמינים המודרניים של היום מהווים יותר אלמנט עיצובי, ואינם מכילים בהכרח פונקציה לחימום החדר. הלהבה של הקמין מוקרנת על מסך לד, ובדגמים המתקדמים יותר, ניתן אף ליהנות מקולות פצפוץ, המדמים את הקולות שמשמיעה הלהבה.

למה דווקא קמין?

קמין משמש כדרך נפלאה להעניק לחלל אווירה קלאסית, ביתית וחמימה. בנוסף, קמינים רבים מכילים אופציה לחימום החדר, כך שלמעשה, הם משמשים גם כפריט פונקציונאלי שיכול להחליף את אמצעי החימום האחרים הקיימים בביתנו. בשונה מתנור למשל, חלק מהקמינים מכילים מיכל מים, אשר מונע את ייבוש האוויר בעת חימום החדר, ומתאפיינים בצריכת חשמל נמוכה יותר. דוגמא טובה לקמין כזה הוא קמין ה-INSET fires של חברת Dimplex. בנוסף, כמעט אף דבר לא יכול להחליף את התחושה הרומנטית שמספק הקמין לאנשים הבוהים בו. אם חשקה נפשכם בערב רגוע באווירה רומנטית יחד עם בן או בת הזוג – הוספת קמין לבית היא עניין שכדאי לכם לשקול ברצינות.

כיצד נעצב את הבית בעזרת קמינים?

אז אחרי שהבנו מהם קמינים ומהי תרומתם האדירה לבית שלנו, אנחנו מגיעים לחלק המעניין במיוחד: עיצוב הבית באמצעות קמינים. בשונה ממה שנהוג לחשוב, הצבת קמינים בבית אינה מחייבת אותנו לעבור לעיצוב כפרי או פשוט יותר. למעשה, כיום קיים מגוון רחב של קמינים בשלל עיצובים שונים, העשויים להתאים גם לבתים המעוצבים בסגנון יותר מודרני וקר. אם הבית שלכם אינו מתאפיין בקו עיצובי מובהק, תמיד תוכלו לעצב אותו סביב הקמין, שכן הוא לכשעצמו מהווה אלמנט עיצובי שיכול לחלוטין “לגנוב את ההצגה”. אם הבית שלכם כבר מעוצב למשעי, לעומת זאת, רצוי לשלב בו את הקמין תוך מתן הדעת על הצבעים והחומרים בהם מתאפיין העיצוב שלכם. כך, למשל, עבור בית המעוצב בסגנון מודרני ומכיל מגוון אלמנטים מתכתיים, רצוי לבחור בקמין בעיצוב ייחודי ומודרני מהקמין הקלאסי, אשר דומה בצורתו לאח קטן. בנוסף, כדאי לתת את הדעת על המיקום של הקמין.

בשונה ממה שנהוג לחשוב, קמינים אינם חייבים להיות ממוקמים בצמוד לקיר או בפינת החדר, אלא גם יכולים לעמוד ממש במרכזו, וכך להעניק לחדר טוויסט עיצובי מיוחד – בייחוד בבתים שאינם מתאפיינים בעיצוב כפרי מובהק. 

למה דווקא קמין?
כיצד נעצב את הבית בעזרת קמינים?

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה