אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

סדרות כלי הבישול החדשות של נינג’ה – תתרגלו לבשל אחרת

חשבתם פעם שהסירים והמחבתות שלכם יכולים לשנות לחלוטין את הדרך בה אתם מתנהלים במטבח? הכירו את סדרות כלי הבישול החדשות של נינג'ה ובואו לבחור את ההתאהבות הבאה שלכם!
חשבתם פעם שהסירים והמחבתות שלכם יכולים לשנות לחלוטין את הדרך בה אתם מתנהלים במטבח? הכירו את סדרות כלי הבישול החדשות של נינג'ה ובואו לבחור את ההתאהבות הבאה שלכם!

נינג’ה תמיד שואפת לספק לכם את המוצרים האיכותיים ביותר למטבח. אחרי כל מוצרי החשמל המעולים שבטוח כבר מככבים במטבח שלכם, נינג’ה מציעה גם כלי בישול שיקלו לכם את החיים במטבח. לכל מוצר בהתאם לקו שלו בנינג’ה יש את הפיצ’ר הייחודי לו שעושה אותו שונה מכל השאר, אז בואו להכיר את הסדרות החדשות של כלי הבישול של נינג’ה, ללמוד על הטכנולוגיות המתקדמות שמרכיבות אותם וגם להחליט איזה מהם הכי מתאים למטבח שלכם!

המוצרים החדשים של כלי הבישול של נינג’ה כוללים שלוש סדרות מעולות  – Ninja Premium, Ninja Stainless וסדרת Possible. בכל המוצרים שלנו אנחנו משתמשים בטכנולוגיית NeverStick כדי להבטיח לכם חוויה נוחה ויעילה במיוחד. ציפוי ה-NeverStick הוא ציפוי שפותח על ידי נינג’ה ומבטיח רמת עמידות גבוהה בפני שריטות או הידבקויות של מזון. בשונה מציפויים אחרים הוא חסין במיוחד ואינו רעיל, מתאים למדיח כלים ואף להכנסה לתנור. הסדרות החדשות פותחו במיוחד כדי שתוכלו להתייעל ולהתקדם למטבח בריא יותר ונוח יותר לתפעול מבלי שתצטרכו להשתמש בכמויות של שמן כדי למנוע הידבקויות או להשקיע יותר מידי זמן בניקיון סיזיפי של כלי בישול. בשונה מטכנולוגיית הנון סטיק העשויה לרוב מטפלון, קרמיקה, שיש או גרניט, כלי ה-NeverStick עשויים חלקיקים קרמיים אשר הותכו יחד בטמפרטורה גבוהה של מעל 17,000 צלזיוס. כך נוצר משטח חזק ביותר וייחודי שנשמר לאורך זמן רב יותר ומפזר חום בצורה שווה יותר.

אז מה בכל זאת ההבדל בין הסדרות השונות?

Ninja Premium

כלי הבישול מסדרת ה-Ninja Premium שלנו מיוצרים בטכנולוגיית ה-NeverStick שמבטיחה שלכלי הבישול לא יהיו שריטות, שהכלי לא יישחק ולא ידבק אליו מזון. בנוסף לאמידות לאורך זמן תוכלו ליהנות מחוויית בישול מושלמת עם אחריות עד 10 שנים. מבנה כלי הבישול תוכננו במיוחד כדי לאפשר פיזור חום אחיד לתוצאות בישול מושלמות. מדובר בכלי בישול בעל בסיס אלומיניום בעובי 4.5 מ”מ עם עובי משתנה של הדפנות, כאשר החלק העליון של הכלי בנוי בצורה עבה כדי להבטיח עמידות לאורך זמן, החלק האמצעי דק יותר כדי להבטיח הולכת חום איכותית והחלק התחתון בעל עובי עבה עם תחתית נירוסטה בעלת דופן כפולה לשמירה על פיזור חום אחיד לכל מהלך הבישול. אם תמיד הרגשתם שאתם נאבקים או מבזבזים זמן במטבח, הכלים מסדרת ה-Premium מציעים לכם חוויה נוחה ומדויקת יותר. ניתנים גם לבישול ארוך, לשימוש בתנור עד 260 מעלות ולכל סוגי הכיריים. מכסה הזכוכית בכלים אלו מגיעים  עם ידית נירוסטה ארגונומית נוחה במיוחד. והחלק הכי חשוב – אתם יכולים להשתמש בכלי מתכת כמו תרבת או כף בעת הבישול ללא חשש שתפגעו בכלים, ופעולת ניקוי הכלים שניתנת גם במדיח, מתאפשרת בקלות גם יום אחרי הבישול.

סירים ומחבתות מסדרת Premium של נינג'ה

Ninja Stainless

אם אתם מחפשים כלי בישול איכותיים מנירוסטה שמוסיפים נראות זוהרת למטבח שלכם. ומתאימים לאינדוקציה או לסוגי כיריים אחרות חוץ מגז – הגעתם למקום הנכון. כלי הבישול מסדרת Stainless החדשים של נינג’ה יבטיחו לכם חווית בישול מושלמת, כמו בשאר הסדרות גם בסדרת הStainless שכבת הציפוי מיוצרת בטכנולוגיית NeverStick הייחודית של נינג’ה על מנת להבטיח אפס שריטות, שחיקה ומזון שנדבק. כמו כן, גם בכלים אלו תוכלו ליהנות מהחוויה הפשוטה של ניקוי הכלי במדיח כלים או אפילו יום אחרי הבישול בלי להתאמץ יותר מידי. בשונה מסדרת ה-Premium  בסדרה זו הזה תחתית נירוסטה חלקה בעלת דופן כפולה שמאפשרת שטח פנים גדול יותר לפיזור חום מהיר יותר ואחיד יותר. מבנה התחתית הייחודי הזה מתאים במיוחד לכיריים מסוג אינדוקציה. כלי הבישול אשר מגיעים עם מכסה מזכוכית מחוסמת בעובי 13 מ”מ עם מסגרת וידית נירוסטה. וגם כאן, תוכלו ליהנות מעד 10 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי, בכפוף לתקנון.

סירים ומחבתות מסדרת Stainless של נינג'ה

סדרת Possible

בסדרת ה-Possible אנחנו מציעים לכם גם סיר וגם מחבת שלהם אינסוף אפשרויות בישול. הסדרה הזאת היא פלא שמבטיח לכם מספר פעולות בסיר או מחבת אחת. במקום לפתוח את ארון הכלים ולעמוד מול בלגן של אינספור סירים ומחבתות, תוכלו להנות מסדרת ה-Possible. הסיר מיועד להרתחה, טיגון עמוק, צריבה, אפייה, צלייה, תבשילי קדירה, אידוי ועוד ואילו המחבת תשרת אתכם לצריבה, צלייה, טיגון עמוק, אידוי, בישול איטי, הרתחה, אפייה ועוד. הכל בקלות ויעילות עם חווית בישול מושלמת במיוחד!

כפי שכבר ציינו, גם סדרת ה-Possible מיוצרת בטכנולוגיית ה-NeverStick החדשנית. הסיר מסדרת ה-Possible בעל שתי פיות מזיגה לנוחות מירבית, רשת רב שימושית לאידוי וצלייה, מכסה זכוכית מחוסמת בעל מסננת מובנית בגוף המכסה, ידיות יצוקות נירוסטה וכלי הגשה למרקים, פסטות ועוד אשר מאוחסנים בצורה שימושית ביותר על גבי תושבת ידית המכסה לנוחות מקסימלית. המחבת בנויה באותה מחשבה ומגיעה עם סלסלת אידוי מובנית, ידיות יצוקות נירוסטה המאפשרות הגשה נוחה וכמובן נוחות מירבית בזמן הבישול עם מרית מובנית המתחברת על תושבת ידית מכסה המחבת לנגישות מרבית. יחד עם כל הטוב הזה גם הסיר וגם המחבת מגיעים עם חוברת מתכונים כשרים בעברית וכמובן עד 10 שנים אחריות של היבואן הרשמי. בכפוף לתקנון.

סדרת Possible

נינג’ה תמיד חושבים עליכם

קל לראות כי חברת נינג’ה מייצרת כלי מטבח מתוך מחשבה על חווית הבישול של הרוכשים, כדי  שיהיה להם כיף, קל ונוח לעבוד במטבח ושיוכלו גם לחסוך בזמן ובכסף. טכנולוגיית ה-NeverStick שמאפיינת מעתה את כל המוצרים בסדרות החדשות, נוצרה כדי להבטיח לכם עמידות גבוהה, בריאות ומינימום מאמץ. המחשבה המרובה שהושקעה בתכנון וייצור סוגי הסירים והמחבתות מהסדרות השונות, נועדה כדי להבטיח לכם איכות גבוהה וחדשנות, כך, באמצעות הכלים תוכלו לעלות לשלב הבא במטבח שלכם.

המוצרים שאתם חייבים להכיר

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה