אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

טיפים לניקיון יסודי של הבית

אז תגידו את האמת, אחרי הניקיון השבועי שלכם בבית, האם הוא מבריק ומצוחצח? אם כן, אנחנו מצדיעים לכם, אבל אם עוד לא הצלחתם להגיע לרמת הניקיון הדרושה, אספנו עבורכם כמה טיפים כדי להקל על פעולת הניקיון של הבית ועדיין להגיע לתוצאות מרשימות!
אז תגידו את האמת, אחרי הניקיון השבועי שלכם בבית, האם הוא מבריק ומצוחצח? אם כן, אנחנו מצדיעים לכם, אבל אם עוד לא הצלחתם להגיע לרמת הניקיון הדרושה, אספנו עבורכם כמה טיפים כדי להקל על פעולת הניקיון של הבית ועדיין להגיע לתוצאות מרשימות!

1. לפני הכל, לשאוב בשואב אבק!

בואו נודה על האמת, הפעולה הכי קשה, ארוכה ומבאסת היא לשטוף את הרצפה. שימוש בדלי וסחבה גוזל המון זמן. בין אם זה להמתין לרצפות שיתייבשו, או מילוי הדלי פעם אחר פעם, שטיפת הרצפה תמיד נראית כפעולה שגוזלת הכי הרבה זמן. כדי לחסוך זמן וכדי להפוך את הניקוי להרבה יותר יעיל, התחילו בשאיבה יסודית של כל חלקי הבית עם אחד השואבים שלנו. הרצפות, הספות, המזרנים וכן כן, גם השידות והשולחנות. שאיבה מוקדמת תקל עליכם ותחסוך זמן רב של החלפת מים וניקוי הסחבה והדלי וגם תשאיר את הרצפה שלכם הרבה יותר נקייה והגיינית.

2. שואבי אבק רגילים לא יכולים להתמודד עם שערות בעלי החיים שלכם, השואבים שלנו כן!

שערות בעלי חיים תמיד מהוות אתגר בזמן הניקיון היסודי, ובמיוחד כאשר עונת הנשירה מגיעה. בזמנים כאלה, אתם כנראה מרגישים כאילו אתם כל היום רודפים אחריהם ברחבי הבית עם שואב האבק כדי לנקות פרווה סוררת. טכנולוגית השאיבה החדשה של שואבי שארק הופכת את הניקיון אחרי החברים הפרוותיים שלכם לקל ויעיל במיוחד, ומשאירה את הרצפות שלכם מבריקות ונטולות שיער בכל עת. שואבי האבק החדשים מסדרת IZ מאפשרים שאיבה קלה ונוחה לכל סוגי השיער ובמיוחד לשערות בעלי חיים, וכל זה בלי להסתבך סביב המברשת ובלי צורך בתחזוקה שוטפת.

שואב אבק אלחוטי נטען ZERO-M DOUBLE PRO shark

3. השתמשו במגבת מיקרופייבר כדי לנקות משטחים

לאחר ששאבתם את כל המשטחים בבית הגיע הזמן לניקוי “רטוב”. השימוש בסמרטוטים רגילים בסך הכל מעביר לכלוך ואבק ממקום אחד למשנהו, ולא ממש דואג לחסל חיידקים ובקטריות על המשטחים. אנחנו ממליצים לכם לנקות את המשטחים עם מגבת מיקרופייבר, עם סיבים קטנים שלוכדים את הלכלוך והאבק בצורה טובה ולא מפזרים אותם ברחבי הבית.

4. תפטרו מכל הכימיקלים המיותרים בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא החלל העמוס ביותר בבית וידוע שלוקח זמן רב לנקותו כהלכה. בכדי לנקות את חדר האמבטיה, כנראה שתזקקו למגוון רחב של חומרי ניקוי, בקבוקי ספריי וכימיקלים אחרים, כל אחד מתאים למשטח אחר בחלל. אנחנו מציעים – זרקו את כל החומרים הללו. כל מה שתצטרכו זה חומץ לבן ובקבוק שפריצר. זה אולי נשמע לכם מוזר אבל חומץ לבן ידוע כחומר ניקוי טבעי למשטחים שונים ובמיוחד לאמבטיה.

לניקוי המראה ערבבו בבקבוק השפריצר חצי כמות מים עם חצי כמות חומץ לבן ונקו את המראה בחדר האמבטיה. תקבלו מראה נקייה ומבריקה.

לניקוי הברזים טבלו מטלית נקיה בחומץ לבן. הניחו את המטלית על הברז והשאירו לשעה. אם אין לכם די זמן, שפשפו מעט את הברזים בעזרת המטלית ולאחר מכן נגבו במטלית יבשה.

להסרת כתמי סבון מהכיור או מהמקלחת, הוסיפו לתמיסה של המים והחומץ מעט סבון כלים ורססו על כל המשטחים הדורשים ניקוי. המתינו כ-30 דקות עד שעה, שפשפו (אם יש צורך בכך), ושטפו היטב.

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה