אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

4 מתכונים לחורף

בואו לראות איך להפוך את ערבי החורף הקרירים הבאים עלינו לטובה להרבה יותר מפנקים עם כמה מתכונים לחורף וכמה סדרות – בלתי נשכחות!
בואו לראות איך להפוך את ערבי החורף הקרירים הבאים עלינו לטובה להרבה יותר מפנקים עם כמה מתכונים לחורף וכמה סדרות – בלתי נשכחות!

אין הרבה דברים יותר מהנים מאשר להתכרבל בתוך הבית החם, כשבחוץ סערה, להתעטף בשמיכה, לאכול משהו חם, טעים ומנחם ולצפות בסדרת טלוויזיה אהובה. גם הבליינים הגדולים ביותר יעידו שאמנם בקיץ זה כיף לצאת, לאכול במסעדות, לרקוד, לשבת בחוף הים, אבל כשמגיע החורף, הרוחות סוערות והגשם מטפטף, אין כמו הבית!

אז מה אתם מתכננים לערב הביתי הבא שלכם כשהמבול בחוץ? אל חשש. אנחנו כאן בשבילכם עם כמה הצעות לשילובים מנצחים – גם מתכונים מעולים שאפשר להכין בקלי קלות וגם סדרות שהכי כיף לצלול אליהן לבינג’ חורפי משובח.

אז מה אנחנו צריכים? בגדול, ממש לא הרבה. ההמלצה שלנו – שמיכת כרבולית מפנקת, ספה נוחה, מנוי לנטפליקס או לאחת מחברות התקשורת בישראל (כזאת עם ספריית VOD נרחבת שתוכל להשביע את רעבונכם לבינג’) ובלנדר נינג’ה חם-קר HB153 נוטרי נינג’ה בלנדר חכם COLD&HOT BLENDER! הבלנדר הזה הוא כמו הנינג’ה המוכר – קוצץ, טוחן, מרסק, אבל בנוסף, הוא גם מבשל. הוא יכול להכין מרקים חלקים, מטבלים, תבשילים, משקאות חמים ועוד המון דברים שיהפכו את החורף שלכם למושלם. אגב, אם אתם כבר עושים רשימה של כל שתצטרכו בשביל הבילוי, תוסיפו גם קעריות מרק כיפיות (כי עם הבלנדר הזה אתם הולכים להכין כל יום מרק טעים, מנחם ובריא אחר), קרוטונים או שקדי מרק (כי מה החיים בלי משהו קראנצ’י), ומכשיר סלולרי שאפשר לשים על מצב רטט, כי לאף אחד אסור להפריע לכם בכל הכיף הזה!

ספסלי דיינר

ההמלצה הראשונה שלנו – מתכון למרק עגבניות מפנק עם בינג’ ישן וטוב – סיינפלד

כל מי שגדל בשנות ה-90′ לבטח צפה בסדרה המופתית “סיינפלד”, ואם במקרה אתם מדור מאוחר יותר – איזה כיף לכם, תזכו לראות אותה מהתחלה, בפעם הראשונה! למרות שההגדרה של הסדרה היא “סדרה על כלום”, היא מכילה עולם ומלואו בכל פרק ופרק. אנחנו רוצים להמליץ לכם במיוחד על פרק אחד, כזה שמעריצי הסדרה המושבעים לעולם לא ישכחו – הפרק עם “סופ נאצי”. לא נגלה למי שלא ראה את הסדרה עדיין על מה הפרק, אבל דבר אחד אנחנו מבטיחים לכם – אחרי צפייה, ממש אבל ממש יתחשק לכם מרק. אז קבלו מתכון למרק עגבניות חם, מושלם לערב חורפי, שמוכן כולו במכשיר אחד בלי בלאגן, וחפשו את עונה 7, פרק 6 של “סיינפלד” לצפייה בעת שאתם לוגמים!

מרק עגבניות

חייבים פינוק מתוק לערב מושלם – מתכון לפאי בננה ושוקולד עם “חברים”

אין הרבה בינג’ים יותר כיפים מאשר סדרה שכולנו ראינו כבר אלף פעם. הנופים מוכרים, השורות עדיין מצחיקות, והדמויות? מרגישות ממש כמו החברים שלנו מהבית… אנחנו די בטוחים שגם לכם עלתה רק סדרה אחת לראש, 10 עונות של הנאה – “חברים”.

מסגרת בעינית

מעריצי “חברים” האמיתיים בטוח זוכרים את אחד הפרקים הכי אייקונים בחברים, בו רייצ’ל מנסה להכין קינוח שכבות של בננות ושוקולד לכבוד חג ההודיה, אבל איכשהו הצליחה לשלב בו גם בשר טחון ואפונה. נשמע רע? נו, לפחות ג’ואי אהב… ההצעה שלנו לחורף חם ומפנק במיוחד? תכינו לכם פאי בננות ושוקולד אמיתי, מפנק, עשיר, מתוק, בלי טעויות, ושבו לבינג’ “חברים” סוחף. תתחילו עם אותו הפרק האייקוני של חג ההודיה, עונה 6, פרק 9, ותחזרו להודות לנו.

פאי בננה ושוקולד

מה שותים? – מתכון לסיידר תפוחים חם עם אמילי בפריז

אז אחרי שתי הסדרות הנוסטלגיות שלנו, אי אפשר שלא לדבר על הסדרה החדשה שכמעט כולם מדברים עליה לאחרונה – “אמילי בפריז”. היא קלילה, היא כיפית, היא מושלמת לבינג’ רצוף של כמה לילות קרירים, ועם כמות הקרואסונים שאמילי אוכלת בסדרה, אנחנו ממש בטוחים שגם אתם תהיו חייבים משהו לנשנש. אבל ההמלצה שלנו הפעם היא דווקא על משקה… אי אפשר שלא להסתכל על כל הנופים המהממים של פריז ולא לדמיין את עצמנו, מטיילים ברחובות אירופה, עם כובע, צעיף וכוס משקה חם ביד – ואם כבר משקה, אז סיידר תפוחים מתוק, עם ניחוח קינמון, שמתאים בול לתמונה! ראו הוזהרתם, כנראה שתרצו להזמין כרטיסי טיסה לפריז אחרי צפייה בסדרה המתקתקה הזו, ואנחנו לא מאשימים אתכם. שמרו לנו מקום במטוס…

סיידר תפוחים חם

ומה עם קצת אקשן? – מרימים את מצב הרוח עם סנגריה חמה ו-“משחקי הכס”

לרוב עוברות כמה שנים עד שסדרות טובות הופכות להיות קאלט וחודרות ללב הקונצנזוס. יש שיאמרו שלמשחקי הכס זה לקח עונה אחת בלבד. מתישהו בשנים האחרונות היה נדמה כי אם אתם לא צופים ב-“משחקי הכס” אתם כנראה לא חיים בפלנטה הזאת, ולא סתם. הסדרה המופתית הזאת, עם תקציב הפקה של מיליוני דולרים, קאסט עמוס כוכבים, שכוללת כל יצור פנטזיה שניתן לדמיין, נכנסה ללב ולמוח של כל מי שצפה בה. 

הכס

אם במקרה עוד לא יצא לכם לראות, או שפשוט ממש מתחשק לכם בינג’ מהתחלה של מלכים, שלטון, דרקונים, חיילים, רציחות, בגידות, ירושות וחאליסי אחת עוצרת נשימה, אנחנו ממליצים לכם להכין סנגריה חמה (כי אין סצנה בסדרה הזו בה אחת מהדמויות לא מחזיקה כוס של יין), ללחוץ פליי, ולשכוח את העולם (והחורף) שבחוץ….

סנגרייה חמה

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה