אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

מתכונים לחנוכה עם טיגון באוויר חם

מחפשים לחגוג את חג האורות באופן בריא יותר? אנחנו כאן עבורכם!

יש המון חגים טעימים בישראל, אבל כנראה שמעטים האנשים שיכחישו שחנוכה הוא החג הטעים ביותר. בזכות נס פך השמן, אנו מוציאים את פחי השמן שלנו ומטגנים ללא הרף במשך 8 ימים מלאים; לביבות, סופגניות, ספינג’, לטקעס, כל דבר שאפשר להכניס לשמן עמוק – אנחנו שם. אבל… אין ספק שלא מדובר בחג הבריא ביותר. 8 ימים של שמן עמוק זה לא אורח חיים שכדאי לאף אחד לאמץ לחייו.

 

כן, אנחנו יודעים, לדבר על חנוכה בלי שמן זה כבר קצת בנאלי. בשנים האחרונות, ככל שהמודעות לנזקים הטמונים בטיגון בשמן עמוק עולה, הפתרונות והתחליפים מוצאים את דרכם לקדמת הבמה; סופגניות אפויות, לביבות ללא שמן, ועוד שלל הצעות מרתקות מציפות אותנו בטלוויזיה ובאינטרנט, וכן, למרות שרובן הצעות מעולות וטעימות – הן לא טעימות כמו המקור.

 

השנה, אנחנו גאים להציע לכם תחליף אמיתי, כזה שלא מוותר על גרם של טעם, אבל כן יכול לחסוך לכם כמות משמעותית של שומן – סופגניות ולביבות בטיגון באוויר חם! לצד טכנולוגיית הטיגון באוויר חם של נינג’ה והמתכון הבא, החג הקרוב הולך להיות חג עם המון טעם, אבל גם הרבה יותר בריאות!

סופגניות

מתכון סופגניות מושלם ללא טיגון בשמן

המתכון הזה הוא קל והוא מתאים כמובן גם לטיגון בשמן עמוק, אך גם לטיגון באוויר חם באחד ממכשירי נינג’ה שיש להם את התוכנית הזאת. כל נגלה של סופגניות לוקחת רק כמה דקות, ואתם יכולים לעבוד בשיטת הסרט הנע – בכל פעם שאתם מכניסים סיבוב חדש למכשיר, אתם ממלאים את הסיבוב הקודם שהספיק כבר להתקרר בריבה או כל מילוי אחר שאתם אוהבים. ריבת תות או ריבת חלב הן תמיד פופולריות, אבל אתם לגמרי יכולים להשתגע עם נוטלה, ממרח קינדר, ממרח לוטוס, מחית פירות וממש כל דבר אחר שאתם אוהבים. בינינו, הן טעימות אפילו עם קצת אבקת סוכר מעל וזהו!

מה צריכים?

  • חצי קילו קמח
  • 25 ג’ שמרים טריים
  • 150 מ”ל (כוס חד פעמית לשתייה קרה) חלב בטמפרטורת החדר
  • 2 ביצים M
  • 50 ג’ חמאה רכה, חתוכה לקוביות
  • כף ברנדי (או רום, או קוניאק)
  • כפית תמצית וניל

איך מכינים?

בקערת מיקסר מניחים את הקמח עם השמרים. מוסיפים את החלב והסוכר ומערבלים מעט לאיחוד. מוסיפים את הביצים, הברנדי ותמצית וניל ומערבלים עד שמתחיל להיווצר בצק. כשיש גוש בצק, מתחילים להוסיף את החמאה בקוביות, בהדרגה. רק אחרי שקובית החמאה נטמעת, מכניסים את הבאה. ממשיכים ללוש ל-7 דקות נוספות לקבלת בצק חלק ואחיד. מניחים את הבצק בתוך קערה גדולה משומנת לתפיחה, מכסים בניילון נצמד ומתפיחים למשך שעה וחצי-שעתיים, עד להכפלת נפח.

לאחר שהבצק תפח, מוציאים ממנו את האוויר ומחלקים לכדורים קטנים של 50 ג’ כל כדור. מגלגלים אותם לכדורים קטנים והדוקים ומניחים על תבנית משומנת להתפחה נוספת. מכסים בניילון נצמד משומן ומתפיחים שוב להכפלת נפח.

מחממים את סיר הטיגון או מכשיר אחר עם תוכנית “טיגון באוויר חם”, מעבירים כמה כדורי סופגניות לתוך המכשיר, מרססים מעט תרסיס שמן מעל ואופים למשך 4-5 דקות.

כשהסופגנייה חמימה, ממלאים ובוזקים אבקת סוכר. בתאבון!

 

מתכון סופגניות מושלם ללא טיגון בשמן

מתכון לביבות תפוחי אדמה, בטטה וקישואים ללא טיגון בשמן

אם גם אתם מעט מתקשים לגרום לילדים שלכם לאכול לביבות מירקות בהנאה, המתכון הזה מושלם עבורכם. הלביבות בטיגון באוויר חם יוצאות קריספיות וטעימות במיוחד. מומלץ להגיש עם מטבל שמנת חמוצה ובצל ירוק שהולך מעולה עם הלביבה.

מה צריכים?

  • 2 תפוחי אדמה בינוניים
  • בטטה אחת
  • קישוא אחד
  • בצל בינוני
  • ביצה אחת
  • מלח, פלפל, מעט פפריקה, מעט אבקת מרק

איך מכינים?

מקלפים את כל הירקות ומגרדים אותם בפומפייה גסה אל תוך מסננת גדולה או משתמשים במעבד המזון עם דיסק הגירוד (דגם BN653). מפזרים מעט מלח ומניחים לירקות לשבת במשך חצי שעה בערך ולהגיר נוזלים. לאחר חצי שעה סוחטים את הירקות היטב ונותנים לכל הנוזלים להישפך החוצה מן המסננת. לוקחים את התערובת של הירקות שסחטנו ומוסיפים לה את הביצה ואת התבלינים. יוצרים לביבות בגודל בינוני בכפות הידיים ומשטחים אותן מעט. מניחים בתוך סיר הטיגון, משמנים מעט את הלביבות ומפעילים את המכשיר ל-8-10 דקות, עד שהלביבה קריספית מבחוץ וכל הירקות התרככו מבפנים.

מכינים מטבל זריז משמנת חמוצה עם בצל ירוק קצוץ ומעט מלח ומגישים את הלביבות חמות בתאבון!

 

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר