אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

הנבחרת החדשה של נינג’ה – המוצרים שישדרגו לכם את המטבח!

איך 2021 הולכת להראות במטבח שלכם? גם בריאה יותר וגם טעימה יותר, באחריות! בואו לגלות את כל החידושים, הטכנולוגיות והמכשירים הכי מעוצבים שישתלטו לנו ולכם על המטבח.
איך 2021 הולכת להראות במטבח שלכם? גם בריאה יותר וגם טעימה יותר, באחריות! בואו לגלות את כל החידושים, הטכנולוגיות והמכשירים הכי מעוצבים שישתלטו לנו ולכם על המטבח.

בהיבטים מסוימים, לא ניתן להכחיש שהעשורים האחרונים היו עשורים של קדמה; הפיתוחים הטכנולוגיים, הבריאותיים, הדיגיטליים, כולם השפיעו משמעותית על חיינו ובמרבית המקרים, גם שיפרו אותם מאד. בד בבד, לצד הקדמה, קל לראות שאנו מוצאים את עצמנו מסתכלים אחורה, אל עידן פחות מתועש ויותר נקי, בפרט בכל הנושא לבריאות ותזונה. המודעות הולכת וגוברת לגבי השפעות התזונה על הגוף והבריאות שלנו ושלל פתרונות קמים שמטרתם להבטיח כי אנחנו ניזונים באופן הנכון ביותר עבורנו.

במקרים רבים, אותם שינויים מכונים “טרנדים”, אבל אין ספק שמדובר בתופעות שממצבות את עצמן כדי להישאר, בטככנולוגיות כמו טיגון באוויר חם שמחליף את הטיגון המסורתי מלא השמן המתועש, שייקים בריאים מלאים ויטמינים שמחליפים את מיצי הפירות מלאי הסוכר, ובאופן כללי, ניכר כי הדגש הוא על מציאת חלופות בריאות יותר, אך כאלה שלא מתפשרות לרגע על הטעם והאיכות וגם מהירות יותר, שמתכתבות עם אורח החיים החדש שסיגלנו לעצמנו בשנים האחרונות.

חברת שארק-נינג’ה העולמית חרטה על דגלה את הערכים הללו בדיוק – יותר בריאות, בתזונה נכונה יותר, ומה הרבה יותר, תוך שמירה על איכות הטעם המקסימלית. דבר זה ניכר בכל מוצריה, אך קיים ביתר שאת בסדרת המוצרים החדשה של שנת 2021. אז מה מחכה לנו בגזרת המוצרים החדשים השנה ואיך הם הולכים לשדרג לנו את המטבח?….

השייקר העוצמתי לשליטה מלאה במרקם – CB103 | POWER NUTRI™ DUO

אם אתם אנשים שמרקם מושלם  וקטיפתי משחק אצלם תפקיד בדיוק כמו הטעם, אתם תאהבו את דגם CB103. מדובר בשייקר עוצמתי עם חידוש טכנולוגי שמאפשר לכם לשלוט באופן מלא בסוג המרקם שאתם רוצים. מתחשק לכם שייק, סמודי בול, פרוזן יוגורט? מאותם רכיבים בדיוק תוכלו להכין את כל 3 המוצרים הללו, רק בבחירת תוכנית שונה או בשימוש במכל שונה. השייקר הזה מגיע עם מנוע עוצמתי, מנוע smartTORQUE המיועד לעומסים כבדים במיוחד ועם מכלול הלהבים הייחודי – להבי ™HYBRID EDGE עם שישה להבים לעבודה אל מול הרכיבים הקשים ביותר. בנוסף, הוא מגיע גם עם שני מכלים נוחים, אחד המתאים להכנת שייקים, סמודיס וממרחים שניתן לקחת TO GO עם מכסה לגימה נוח. המכל השני הוא מכל ערבול ייחודי המגיע עם פטנט בלעדי – כנפי ערבול אותן ניתן לסובב במקביל לפעולת הערבול כדי לשלוט על המרקם, ולהכין סמודי בול, פרוזן יוגורט או סורבה עם מעט או ללא נוזלים בכלל. אז מה מכינים? סורבה תות חמצמץ ומפנק יכול להיות אופציה מעולה! מכניסים אל המיכל תותים קפואים עם כף של ממתיק (דבש או סילאן למשל), ומתחילים לערבל תוך שימוש מקביל בכנפי הערבול הייחודיות. תוך כמה דקות תקבלו סורבה קטיפתי, חלק ובריא במיוחד. עם השייקר העוצמתי החדש אתם שולטים במרקמים ומחליטים אם לשתות שייק בקשית או להכין סמודי בול ולאכול אותו עם כפית. 

הוא כבר כאן! גלו עוד >>

שקופית קודמת
שקופית הבאה

תחשבו מחדש מה אתם יודעים על בלנדרים – נינג’ה CB353 | POWER PITCHER SYSTEM

הבלנדר מדגם CB353 לוקח את כל הטוב והמוכר מהבלנדרים של נינג’ה שהכרנו עד היום לאקסטרים. עם מנוע 1200 וואט עוצמתי smartTORQUE המיועד לעומסים כבדים במיוחד, הבלנדר הזה ירסק ויטחן כל רכיב קפוא אפשרי, והוא יתמודד מעולה עם עומסים כבדים, בזכות להבי ™HYBRID EDGE הייחודים שלו. הדגם הזה מתאים לקיצוץ ירקות ובשר ממש כמו מעבד מזון והוא אפילו מגיע גם עם אביזר בצק, להכנת בצקים ובלילות, וגם עם אביזר קיצוץ וריסוק, והוא עובד בטכנולוגית Auto IQ System  שתאפשר לכם לבחור אחת משש תוכניות שונות, מותאמת למה שאתם מכינים. אז מה באמת אפשר להכין איתו? שימו מיכל של יוגורט במקפיא לכמה שעות, הכניסו אותו אל הבלנדר ביחד עם הפירות הקפואים האהובים עליכם וכמה כפות של נוזל (מים או חלב), וקיבלתם פרוזן יוגורט מושלם, פינוק אמיתי לכל בני הבית.

רוצים לדעת עליו לפני כולם? היכנסו עכשיו >>353

שקופית קודמת
שקופית הבאה

הדור הבא של הנוטרי נינג’ה – נוטרי נינג’ה BN498 | Auto IQ

השייקר הזה מדגם BN498 יציג לכם את הדור הבא של שייקים, סמודי’ס, משקאות קפואים, מחיות וממרחים. גם הוא מגיע עם מנוע 1000 וואט עוצמתי שיכול לרסק גם את רכיבי המזון הקשים ביותר, ויש לו להבי Pro Extractor (פנטנט ייחודי של נינג’ה) שמסתובבים במהירות גבוהה במיוחד מה שמאפשר ריסוק פירות וירקות שלמים מבלי לאבד את הערכים התזונתיים. הוא מגיע עם 2 מיכלי TO GO עם מכסה לגימה, במבנה צר (שנכנסים בדיוק למחזיק הכוסות ברכב), המאפשרים לכם להכין שייק במהירות ולצאת לדרך כדי שלא תוותרו על הבריאות גם באורח חיים עמוס במיוחד. מה מכינים? בננה קפואה, עלים ירוקים (כמו תרד או קייל), חופן אגוזים ונוזל לבחירתכם (חלב, מיץ תפוזים או מים) וקיבלתם שייק שישאיר אתכם באנרגיה טובה כל הבוקר.

רוצים לדעת עליו לפני כולם? היכנסו עכשיו >>

לא מוותרים על הקראנץ’ – סיר טיגון ללא שמן 6 ב-1 | AF163

מי לא אוהב את הטעם המטוגן והמרקם הקריספי שמתפצח בכל נגיסה? אם גם אתם אוהבים מאכלים מטוגנים כמונו אבל ממש לא רוצים להכניס כמות גדולה של שמן אל גופכם בכל ארוחה, אתם ממש תאהבו את דגם AF163. מדובר בסיר טיגון ללא שמן, בגודל XL המתאים להכנת כמות גדולה לארוחה משפחתית, עם 6 תכניות שונות שמאפשרות לכם להכין מגוון רחב של מנות– טיגון רגיל ללא שמן, טיגון בפריכות מקסימלית, אפייה, צלייה, חימום מחדש וייבוש מזון. כל המאכלים שתטגנו בסיר הזה יהיו עם מעט שמן או ללא שמן בכלל, וזמן הפעולה שלו ייקח חצי מהזמן שהיה לוקח לתנור רגיל. אז מה מכינים? אי אפשר בלי להכין צ’יפס (מתפוחי אדמה או בטטה), שיש לו את הטעם והפריכות של צ’יפס מטוגן בשמן עמוק, רק בלי הקלוריות והנזק הבריאותי (קבלו טיפ מאיתנו, תשרו את תפוחי האדמה קודם במי קרח לקבלת תוצאה מושלמת). ואם בא לכם משהו מיוחד, השתמשו בפונקציית הייבוש כדי להכין חטיף צ’יפס בריא ומתקתק מתפוחי עץ – בקיצור אתם עומדים להתמכר…

רוצים לדעת עליו לפני כולם? היכנסו עכשיו >>

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מבחן התוצאה – תנור אובן דיגיטלי | SP103

התנור אובן הדיגיטלי של נינג’ה מדגם SP103 הוא המצאה חדשה ומהפכנית שתגרום לכם לחשוב מחדש על טוסטרים ותנורים. המכשיר הזה מכיל גם את כל היכולות של טיגון באוויר חם ללא שמן, וגם יש לו יכולות של טוסטר אובן כמו צלייה, גריל, קלייה של צנימים ובייגלים ועוד. התנור, עם מנוע טורבו עוצמתי ושישה גופי חימום המדוייקים כמו תנור מקצועי ומגיעים עד ל-240 מעלות (עם טווח טמפרטורות רחב מ- 40 מעלות עד 240 מעלות), מהיר יותר ב60% מתנור רגיל ואפילו מתחמם תוך 60 שניות בלבד. מה החלק הכי כיף? הוא לא תופס מקום על השיש. סיימתם את השימוש? התנור מתקפל לאחור למצב אנכי וניתן לנקות אותו בקלות מדהימה! ניתן באמת להכין הכל עם התנור הזה, החל מלצלות עוף, דרך שניצלים בטיגון באוויר חם, הכנת פיצה ואפילו ייבוש של פירות והכנת פירות יבשים טעימים בבית, ללא חומרים משמרים! התנור-אובן אפילו ישמור לכם על המנה חמה עד כשעתיים עם אפשרות “שמירת החום”, שווה לא?

רוצים לדעת עליו לפני כולם? היכנסו עכשיו >>

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מאוהבים בנינג’ה גריל? הכירו את נינג’ה גריל AG553 | XL

כל מי שהתנסה כבר במכשיר הגריל של נינג’ה יודע שאין דרך חזרה. היכולת לקבל את רובד הטעמים העמוק של צלייה בגריל, ללא עשן, במידת עשייה מדויקת, היא יכולת שאי אפשר לוותר עליה. אם תמיד רציתם את מכשיר הגריל בגרסה גדולה יותר, מכשיר גריל XL מדגם AG553 הגיע להגשים את חלומותיכם. המכשיר גדול יותר ב-50% ממכשיר הגריל המוכר, והוא מכיל חיודש מפתיע- מדחום דיגיטלי למדידה מדויקת של מידת העשייה לתוצאות מדויקות כל פעם מחדש. המכשיר הוא למעשה הרבה יותר מרק גריל – ניתן לצלות איתו, לאפות איתו, לטגן באוויר חם, לחמם מחדש מזון, לייבש מזון, וכל אלו בטכנולוגית פיזור חום אחיד שמאפשרת הצלחה במטבח, פעם אחר פעם. למרות הטווח הרחב של הגריל, אנחנו כמובן חושבים ישר על ארוחת מנגל מושלמת – קבבים, נקניקיות, סטייק, שיפוד של עגבנייה ובצל, וכל זה בתוך המטבח הביתי, בלי עשן ובלי בלאגן…

רוצים לדעת עליו לפני כולם? היכנסו עכשיו >>

שקופית קודמת
שקופית הבאה

המוצרים שאתם חייבים להכיר

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר