אנא סובבו את הטלפון שלכם.

שירות ואחריות
למעלה מ-40 שנה

באנר שירות ואחריות למעלה מ-40 שנה
מגזין שריג

סידור ארון בגדים

אנחנו יודעים שעבור רבים מכם, פעולת הגיהוץ היא אחת ממטלות הבית שאף אחד לא אוהב לעשות, אבל כזו שחייבים לבצע כדי שאתם ובני משפחתכם תראו מוקפדים בכל עת. למרות זאת, מדהים לראות כיצד כל כך הרבה אנשים משקיעים את זמנם היקר לגהץ בהקפדה כל פריט ופריט, רק כדי לגלות שהבגדים המגוהצים למשעי מתמלאים קמטים בשנית, משום שהם לא נתלו באופן הנכון בארון.
אנחנו יודעים שעבור רבים מכם, פעולת הגיהוץ היא אחת ממטלות הבית שאף אחד לא אוהב לעשות, אבל כזו שחייבים לבצע כדי שאתם ובני משפחתכם תראו מוקפדים בכל עת. למרות זאת, מדהים לראות כיצד כל כך הרבה אנשים משקיעים את זמנם היקר לגהץ בהקפדה כל פריט ופריט, רק כדי לגלות שהבגדים המגוהצים למשעי מתמלאים קמטים בשנית, משום שהם לא נתלו באופן הנכון בארון.

בכל הנוגע לקמטים, הכל מתחיל ונגמר בקיפול ובתלייה של הבגד שלכם. יש בגדים אותם ניתן לאחסן מקופלים במגירה לשבועות ולא יקרה להם דבר, בעוד שפריטים מסוימים יכולים להתקמט בתוך כמה דקות, אם קיפלתם אותם ולא תליתם. אז איך יודעים מה מתאים לאן?

קבלו את המדריך השימושי שלנו שילמד אתכם איך לאחסן את הבגדים שלכם בצורה הנכונה ביותר כדי לשמור אותם נטולי קמטים!

• חולצות טי-שירט ובגדים סרוגים מומלץ דווקא לקפל ולא לתלות. עם זאת, המנעו מלדחוף יותר מדי פריטים בערמה אחת, שמא הפריטים בתחתית הערמה שנושאים את משקל הערמה כולה, יזדקקו לגיהוץ חוזר.

• תמיד תתלו כל חולצה שאינה מבד טריקו. כולנו יודעים כמה מאמץ יש להקדיש בעת גיהוץ חולצה ולכן אנו רוצים שהיא תישאר נטולת קמטים עד הלבישה הבאה. אז נכון, תלייה היא הבחירה הטובה ביותר, אך נסו להימנע מתלייה על קולבי הפלסטיק שקיבלתם בחינם ביחד עם רכישת הבגד ותשקיעו קצת יותר בקולבי עץ עבים או בקולבי בד, משום שאלו לא יפגמו בצורת החולצה כלל.

ערימת בגדים מקופלת

• רק אלו שבאמת מתלהבים מגיהוץ יטרחו לגהץ את מכנסי הג’ינס שלהם, לכן את הג’ינס ניתן תמיד לקפל ולאחסן במגירה או על המדף בארון הבגדים.

• את רוב סוגי המכנסיים האחרים דווקא כן נרצה לגהץ, אז מומלץ תמיד לתלות אותם ולא לקפל. כאשר אתם תולים מכנסיים, הכי טוב להשתמש בקולבים המכילים אטבים, המיועדים לתליית מכנסיים, ולתלות את המכנסיים הפוכים, כאשר הרגליים כלפי מעלה. אם אין לכם קולבים ייעודיים, תוכלו להשתמש בקולב רגיל, אך אנו ממליצים לכרוך מגבת קטנה סביב תחתית הקולב, ולתלות את המכנסיים מקופלים מעל למגבת כדי שלא תישארו עם סימן של קמט אחד גדול שהקולבים משאירים ממש באמצע המכנסיים.

• כנראה שחליפות הן הבגד אותו הכי תתקשו לתלות כהלכה. במקרים רבים, חליפות יכולות להיות תלויות במשך חודשים בתוך ארון הבגדים לפני שתלבשו אותן, ולא הייתם רוצים שברגע האמת, החליפה תצא מהארון מקומטת כולה. תוכלו לבחור אם לתלות את הז’קט ואת המכנסיים יחדיו או לא. עקבו אחר הטיפים שציינו מעלה לתליית מכנסיים, ותוודאו כי הקולב עליו תתלו את הז’קט רחב מספיק כדי לספק תמיכה מלאה לז’קט באזור הכתפיים. בנוסף, נסו שלא לתלות את החליפה בתוך שק בגדים מפלסטיק לאורך זמן רב, משום שלאחר זמן מה, החליפות שבתוך השק יכולות לפתח ריח לא נעים.

• הידעתם? סוג המגהץ בו תשמשו יכול להשפיע על הקמטים העתידיים של הבגד אותו גיהצתם! לכן אנו ממליצים שתבחרו את המגהץ המתאים ביותר לפעולת הגיהוץ..

מגהץ morphy richards

תוכלו להשתמש במגהץ אדים אלחוטי easy CHARGE 360 שיאפשר לכם לגהץ בקלות ובנוחות, עם בסיס 360 מעלות ועם תחתית קרמית חדשנית חלקה ועמידה במיוחד המגנה על הבגד. אנחנו ממליצים גם על מגהץ אדים ONE TEMPRATURE, מגהץ אדים בטכנולוגית טמפרטורה אחת המתאים לכל סוגי הבדים ללא צורך בכיוון הטמפרטורה.

מגהץ דיגיטלי Saturn Steam ONE TEMP - מורפי ריצ'רדס 305003

לא משנה איזה מהמגהצים שלנו תבחרו, מה שבטוח יש הרבה פחות סיכוי שהבגדים שלכם יתקמטו מחדש בעת אחסונם בארון.

המתכונים שלנו

שריג אלקטריק

תודה! הפרטים נקלטו בהצלחה

אפשר להציע לכם חברות?

הירשמו עכשיו למועדון שלנו ותיהנו
מ-5% הנחה על כל מוצרי שריג!

* ללא כפל מבצעים והנחות אשר קיימים באתר